یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری که ۱۱ اسفند ماه در ۲۹۰ حوزه انتخابیه در کشور برگزار شد، لرستان با ۴۷ درصد پانزدهمین استان کشور بود.
به گزارش یافته، طبق آمار اعلام شده استان کهگیلویه و بویر احمد با ۶۴.۲۷ بیشترین آمار مشارکت را به ثبت رسانده است.
بر اساس این آمار، استان البرز با ۲۸.۴ درصد کمترین میزان مشارکت را در انتخابات اخیر داشته و پس از البرز کمترین میزان مشارکت در استان کردستان با ۳۰.۵۴ درصد بوده و نرخ مشارکت در تهران نیز دقیقاً ۳۴ درصد اعلام شده است.
لرستان نیز با ۴۷ درصد مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ پانزدهمین استان کشور بود.

جدول زیر به ترتیب میزان بیشترین مشارکت مردم در انتخابات تنظیم شده است:



بیشتر بخوانید:

نتایج انتخابات مجلس در حوزه‌های انتخابیه لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-12-14 08:50
بیشترین نرخ شرکت در انتخابات در شهرهایی بود که بافت قبیله‌ای داشتند مثل پلدختر و دلفان و الشتر و کوهدشت و الیگودرز
نقل قول کردن
#2 لرستانی 1402-12-14 13:38
به نقل از شهروند:
بیشترین نرخ شرکت در انتخابات در شهرهایی بود که بافت قبیله‌ای داشتند مثل پلدختر و دلفان و الشتر و کوهدشت و الیگودرز

اساسا استان‌های محروم و غیرصنعتی که تعداد بیکاران در آنها زیاد باشه قاعدتا شرکت بیشتری در انتخابات دارند چون افرادی که شغلی ندارند دنبال کاندیداها راه می افتند و تبلیغ می‌کنند شاید شغلی نصیبشان شد
نقل قول کردن
#3 همشهری 1402-12-14 20:29
کسانی‌که بیشترین رای را آوردند(آقایان: ملکشاهی، ایمانی، سپه‌وند، هاشمی، فردی بیرانوند، حسین میر، جودکی و...)روی دیوارهای شهر خرم‌آباد اثری از اسم اونا نمی‌بینیم چون فرهنگی بودن و مایل به کثیف‌شدن دیوارها نبودند و به طرفداران گفتند: شهر ما خانه ما. ولی کسانی‌که هیچ رای نیاوردند و برنامه‌ای برای ارائه نداشتند با پیف‌پاف و رنگ، تمام شهر را با اسامی رنگ کردند و روی دیوارها نوشتند. پس این بشه درس عبرتی که مردم به برنامه و سواد و کارنامه افراد رای می‌دهند نه رنگ کردن در و دیوار مردم. بخدا تو فضای‌انتخاباتی فیلمی دیدم از کاندیدایی از مردم مشهد که تو ستادش به افرادش گفت: مبادا عکس و پوستر منو بچسبانید روی دیوار مردم، شاید راضی نباشه و این حق‌الناس است. ای درود به شرفت که مسلمانی و حلال و حرام سرت میشه و وجدان اخلاقی داری. خدا یارت باشه.
نقل قول کردن
#4 لر زاده 1402-12-15 22:49
شهرداری خرم‌آباد برای زیباسازی سطح شهر و ورودی های خرم‌آباد لطفا روی دیوارهایی که تبلیغات کاندیداها را با رنگ و پیف‌پاف نوشتند را رنگ آمیزی و لکه گیری کند و شهر را برای مهمانان نوروزی تمیز و مرتب کند الان دیوار فرودگاه خرم‌آباد تماما شده اسامی انواع کاندیداها و حتی اسم و شجره‌نامه طایفه فرد را هم نوشتند خودتون میتونید برید ببینید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا