یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: اعلام پیروزی پیش از موعد جرم انتخابانی است و آمارهای غیر رسمی مورد تایید نیستند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: اعلام پیروزی پیش از موعد جرم انتخابانی است و آمارهای غیر رسمی مورد تایید نیستند.
 احسان یاوری با بیان این که تمام شعب رای‌گیری در سراسر استان تا ساعت ۲۴  موظفند آراء مردمی را اخذ کنن، افزود: تا کنون گزارش نگران‌کننده امنیتی در استان نداشته‌ایم و در بحث تاسیسات و زیرساخت خوشبختانه برای ارتباط برخط مشکلی وجود نداشته است.
وی ادامه تصریح کرد: براساس اعلام وزارت کشور رتبه مشارکت استان تاکنون چهارم است و انتظار می رود در همین رده بماند.
رئیس ستاد انتخابات لرستان ادامه داد: در شهرستان معمولان ۲۴ شعبه داریم که در ۱۰ شعبه آن درخواست تعرفه اضافه داشتیم و تعرفه‌های مورد نیاز تامین شد و تا این لحظه در تمام نقاط استان متقاضی رای نداریم که بدون دلیل نبود تعرفه امکان رای‌گیری برایش وجود نداشته باشد.
یاوری تاکید کرد: اعلام پیروزی پیش از موعد بر اساس قانون انتخابات جرم و ممنوع است و گزارش‌های لازم به منظور بررسی به دستگاه‌های قضائی اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به این که آمارهای غیر رسمی اعلامی در فضای مجازی تایید نمی‌شود، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود ۳ تا ۴ ساعت پس از پایان زمان رای‌گیری و شمارش آراء، نتایج رسمی اعلام شود.
 رئیس ستاد انتخابات لرستان اعلام کرد: مواردی از خرید و فروش آراء در استان شناسایی شد که بر اساس قانون با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-12-11 22:18
بیشترین شرکت در انتخابات را در استان لرستان اول کوهدشت بعد الشتر و نورآباد و بعد پلدختر و معمولان داشتند
نقل قول کردن
#2 اقتصاددان 1402-12-11 22:19
چندین سال بود که معلم‌ها وارد مجلس میشدند باز جای شکرش باقی است که مردم مطلع شدند که معلم که کارش آموزش است نباید در سیاست دخالت کند خوشحالم
نقل قول کردن
#3 دانشجو 1402-12-11 23:19
مهم‌ترین مشکل خرم‌آباد و لرستان، مسئله نبود صنایع است و به همین دلیل بهترین انتخاب برای مردم، اقتصاددان و کارآفرین و صنعت‌گر است
نقل قول کردن
#4 خرم‌آبادی 1402-12-12 04:43
به نظرم چهار سال فرصت و زمان زیادی است و انتخابات مجلس باید هر دو سال یکبار برگزار شود در زمان مشروطیت مجلس ۲ ساله بود یعنی عمر هر دوره مجلس فقط ۲ سال بوده است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا