یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: تا کنون ۶ نفر از متخلفین انتخاباتی حوزه آموزش و پرورش لرستان به هیات تخلفات اداری و مراجع قضائی برای صدور رای معرفی شده‌اند.
رضا عزتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار کرد: تا کنون ۶ نفر از متخلفین انتخاباتی حوزه آموزش و پرورش لرستان به هیات تخلفات اداری و مراجع قضائی برای صدور رای معرفی شده‌اند.وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر رای و حکم هیچ کدام از متخلفین صادر نشده و برکناری افراد از سمت صحت ندارد.مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه این مجموعه تابع قوانین ستاد انتخابات است، افزود: هرگونه موضع‌گیری و تبلیغات در آموزش و پرورش ممنوع بوده و به شدت با فرد متخلف برخورد می‌شود.عزتی بیان داشت: اگرچه تا کنون به چندین نفر تذکرهای کتبی و شفاهی داده شده، اما در مجموع تا کنون ۶ نفر از سراسر استان به هیات تخلفات اداری معرفی شده‌اند.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1402-12-07 20:50
در اوج درآمدهای‌نفتی و زمانی‌که دلار مثلا فقط ۸۰۰تومان بود و آن‌ زمان استان‌های خوزستان و یزد د اصفهان و کرمان و اراک و قم صنعتی شدند و بودجه عمرانی جذب می‌کردند و معلوم نیست که نمایندگان ما در مجلس مشغول چه کاری و سرگرم چه اموری بودند که الان استان لرستان در شاخص‌های بیکاری و فقر و مهاجرت در بین استان‌های نخست است. واقعا نمایندگان و مدیران قدیمی باید پاسخگو و جواب‌گوی عملکرد ضعیف‌شان باشند که مثلا چرا الان تمام مراکز استان‌های همسایه ما، همگی کلانشهر شدند و دانشگاه علوم صنعتی دارند بجز خرم‌آباد. نمایندگان قبلی حتی نتوانستند طرح بندرخشک را که دولت برای کمک به اقتصاد خرم‌آباد، به مردم این شهر داده بود را حفظ کنند. همین دزفول دانشگاه علوم صنعتی دارد و درحالی‌که جمعیتش نصف خرم‌آباد است ولی چهار منطقه شهری دارد و خرم‌آباد بعد از ۲۳ سال فقط سه ناحیه شهرداری دارد. سایت مردمی یافته لطفا پیامم را چاپ کنید تا همشهری‌ها و هم‌استانی‌ها به امیدخدا این‌بار براساس شایستگی و براساس علم و آگاهی افراد با برنامه و دلسوز را به مجلس بفرستند.
نقل قول کردن
#2 رضا 1402-12-08 11:51
آقای عزتی مدیر کل محترم، بجای کار سیاسی لطفا مجموعه ورزشی امام خمینی( استخر صدف و چمن فوتبال) متعلق به آموزش و پرورش راتعطیل کردید به بهانه تعمیرات و خرابی تاسیسات، چرا دانش آموزان مردم دره گرم و شمال شهر را از امکانات این شهر محروم می کنید و تعمیرات آن را انجام نمی دهید؟ تا بی کی بایستی این روند ادامه یابد؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا