یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار بروجرد اعلام کرد: برخی نامزد‌های انتخابات مجلس، با بی‌انصافی و بی‌مهری، سعی در نادیده گرفتن خدمات صورت‌گرفته توسط شورا و شهرداری داشته و صرفاً جهت بهره‌برداری انتخاباتی و سیاسی و به قصد مشوش نمودن اذهان عمومی در اظهار نظر‌هایی مغرضانه اعلام می‌نمایند که تمامی امکانات مدیریت شهری در اختیار شماری دیگر از داوطلبین مجلس قرار گرفته است.

به گزارش یافته، یحیی عیدی بیرانوند با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم✨
✍بدینوسیله به استحضار مردم شریف شهرستان بروجرد می‌رساند شورای اسلامی وشهرداری بروجرد طی دو سال و نیم گذشته، تمام تلاش خود را در جهت رضایتمندی شما همشهریان گرامی در حوزه‌های مختلف معطوف نموده است؛ هر چند به دلیل وجود مشکلات عدیده تاریخی، برخی از این معضلات بطور کامل رفع نگردیده ولیکن اراده مدیریت شهری بر این است که با یاری خداوند و حمایت شهروندان فرهیخته شهر فرزانگان شاهد تحولاتی چشمگیر در مسیر توسعه بروجرد زیبا باشیم.
🔸متأسفانه علیرغم تلاش و کوشش مدیریت شهری در خدمت‌رسانی به شهروندان، در روز‌های اخیر و طی تبلیغات انتخاباتی، برخی نامزد‌های انتخابات مجلس، با بی‌انصافی و بی‌مهری، سعی در نادیده گرفتن خدمات صورت‌گرفته توسط شورا و شهرداری داشته و صرفاً جهت بهره‌برداری انتخاباتی و سیاسی و به قصد مشوش نمودن اذهان عمومی در اظهار نظر‌هایی مغرضانه اعلام می‌نمایند که تمامی امکانات مدیریت شهری در اختیار شماری دیگر از داوطلبین مجلس قرار گرفته است.
🔸اینجانب ضمن رد اینگونه‌اتهامات و اظهارات سراسر کذب و خلاف واقع، به مردم عزیز بروجرد اطمینان خاطر می‌دهم اینگونه اظهارات بی‌اساس، نه تنها هیچ گونه خللی در اراده مدیریت شهری وارد نکرده بلکه فرزندان شما را در شهرداری بروجرد، مصمم‌تر می‌نماید که تمام تلاش خود را جهت خدمت‌رسانی هرچه شایسته‌تر به عموم شهروندان به کار بندند.
🔸آنچه که در این برهه حساس و سرنوشت ساز مهم است، فارغ از هر جایگاه و مسئولیتی، مشارکت حداکثری ملت سرافراز ایران اسلامی است که رجاء واثق داریم در سایه عشق به میهن سرافراز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به منویات ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران باز هم خالق حماسه‌ای پرغرور و باشکوه خواهند بود.
🔸امید که از میان کاندیدا‌های حاضر در این دوره از انتخابات، مردم شریف بروجرد، افرادی را که دارای پیشینه انقلابی، فساد ستیزی و پاکدستی می‌باشند انتخاب نموده تا به یاری خداوند متعال، این شهر به دور از هرگونه تنش و در سایه سار آرامش و حاکمیت عقلانیت، طعم خوش توسعه و آبادانی را چشیده و روند خدمت‌رسانی به شهروندان با تعامل پارلمان ملی و محلی، سهل و میسر گردد.
✅لازم به ذکر است شهرداری بروجرد، داد خواهی و شکایت در دستگاه قضا را حق مسلم خود دانسته و خواستار ارائه توضیحات مستند و اسناد معتبر مبنی بر ادعای کذب نامزد انتخاباتی مذکور می‌باشد.
 
 "غرض نقشی است کز ما بازماند
که هستی را نمی‌بینم بقایی  "
 
خادم مردم شریف بروجرد
یحیی عیدی بیرانوند

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-12-06 12:36
در بروجرد خانم دکتر مقصودی انصافا خوب کار کردند. امیدواریم امکانات شهرداری بروجرد به طور مساوی در خدمت تمامی کاندیداها قرار گیرد
نقل قول کردن
#2 خادمی 1402-12-07 00:36
شهرداری بروجرد در دوره آقای عیدی بیرانوند در حوزه خدمات عمومی و فضای سبز اقدامات قابل توجهی داشته است
در حوزه عمرانی پروژه شاخصی اجرا نشده لذا نمره شهرداری بروجرد در این حوزه قابل قبول نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا