یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

داوطلبان تایید صلاحیت شده برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لرستان از امروز ۳ اسفند تبلیغات خود را آغاز کردند.
به گزارش یافته به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات لرستان ۳۵۰ کاندیدا برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لرستان تایید صلاحیت شدند.
تا کنون ۳۵ نفر از داوطلبین حوزه‌های انتخابیه استان به صورت رسمی انصراف خود را از ادامه داوطلبی اعلام کردند.
بر اساس آخرین آمار در حوزه انتخابیه الیگودرز ۳۷ نفر،بروجرد ۷۶ نفر،خرم آباد و چگنی ۱۰۰ نفر،دلفان و سلسله ۲۷ نفر،دورود و ازنا ۴۶ نفر،پلدختر و معمولان ۱۲ نفر و کوهدشت و رومشکان ۵۲ نفر از ساعت ۰۰:۱ بامداد روز پنج‌شنبه تا ۸ صبح روز دهم اسفند به رقابت پرداخته و در نهایت ۹ نفر در لرستان برای کسب کرسی‌های مجلس انتخاب خواهند شد.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1402-12-03 11:00
۱۰۰ نفر تو خرم‌آباد کاندیدا شدن برای دو کرسی
در خرم‌آباد و چگنی و چغلوندی و ویسیان و پاپی و زاغه با جمعیتی ۷۰۰هزار نفری هر ۳۵۰هزار نفر فقط یک کاندیدا دارند و باید یکنفر دیگه به حوزه خرم‌آباد اضافه شود
نقل قول کردن
#2 خرم‌آبادی 1402-12-03 12:41
شهروندان دانا و توانا که به نحو احسن قادر به ایفای وظایف شهروندی خود باشند بنیان انتخاب یک نماینده قوی و کاردان را به‌وجود می‌آورند، فراموش نکنید که نمایندگان‌قبلی و قبل‌تر را همین مردم انتخاب کردند. لذا ما امروزه هم باید براساس ادله عقلی و هم بر مبنای دلایل و شواهد نقلی، نماینده‌ای انتخاب کنیم که دانش و توانایی حل مشکلات تلنبار شده را داشته باشد
نقل قول کردن
#3 دلسوز 1402-12-03 23:20
نماینده برآمده از توده اجتماع است هر شهر و استانی مردمش باسوادتر و آگاه‌تر باشند و براساس تخصص و مدیریت قبلی و کارنامه و برنامه کاندیداها رای بدن، و رای‌شان احساسی و هیجانی و از روی تعصبات قبیله‌ای نباشد، قطعا اون کاندیدا می‌تواند راهگشا باشد.
نقل قول کردن
#4 دانشجو 1402-12-05 09:48
داوطلبان گرامی لطفا از تبلیغات جدید مثل چاپ و نصب بنر استفاده کنید خواهش‌میکنم با پیف‌پاف و رنگ، روی دیوار منازل مردم ننویسید و چهره شهر را زشت‌تر نکنید. الان ابزار تبلیغاتی جدید آمده و دیگه مثل قدیم نیست. با تشکر از درک و فهم بالای شما عزیزان.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا