یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حکم شهردار خرم‌آباد، اسفندیار علیزاده بعنوان مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد منصوب شد.
به گزارش یافته، داریوش بارانی بیرانوند با صدور حکمی، اسفندیار علیزاده از مدیران مجموعه شهرداری را با حفظ سمت به عنوان مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم آباد منصوب کرد.
تا کنون رسول جلالوند مدیریت این سازمان را بر عهده داشت.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1402-11-25 17:12
شورای‌شهر و نمایندگان‌مجلس ما چون برحسب انتخاب ایلیاتی و عشیره‌ای انتخاب شده، لذا ناتوان از حل مسائل استانی و شهری است. خرده مسائل شهری تلنبار شدند و به مروز زمان تبدیل به بحران شدند. در واقع بحران‌های‌امروز ی خرم‌آباد(ترافیک ، نبود پارکینگ، دست‌فروشی، حاشیه‌نشینی، تخریب یا سرقت اموال عمومی، سردرگمی شهردارها در نداشتن برنامه و اولویت کاری، شفاف نبودن درآمد و هزینه‌های شهرداری)همان _مسائل_حل_نشده_ دیروز‌_هستند. کار نمایندگان و شوراها و شهردارها هم بیشتر جنبه تبلیغاتی و مُسکن موقتی داشته تا حل مشکلات اصلی شهر. مثلا نماینده مجلس بجای ارائه طرح و برنامه به دولت، خودش را با گفتار یا کردار پیش‌پا افتاده مشغول میکند یا شورا بجای ساخت پُل، تقاطع، پارکینگ و پهن کردن خیابان‌های باریک، خودشان را با ساخت بوستان، رنگ‌آمیزی جدول و لکه گیری معابر سرگرم ساختند و مسائل اصلی را فراموش کردند
نقل قول کردن
#2 فریاد 1402-11-28 01:56
جناب علیزاده واقعا انسان پاکدست و درستیه امیدوارم موفق باشه .اما یک گلگی اگر نشر کنید و ایشون هم ببینند به ایشان دارم آن هم یکی از منسوبین ایشون در شهرداری با مراجعین بد برخورد می کرد .که تصمیم به جابجایی اون آقا گرفتن ولی ایشون دراون زمان مانع شدن .
نقل قول کردن
#3 بیرانوند 1402-12-22 22:45
شورای شهر خرم اباد باید کسی را در این سازمان مدیر کنند که واقعا بتواند به مشکلات رسیدگی کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا