یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مرور اخبار کوتاه لرستان در روز جمعه

براثر واژگونی خودروی پژو پارس ۲ نفر مصدوم شدند
محمدکرمی، رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجرد اعلام کرد: حوالی ساعت ۴و۳۰ بامداد جمعه ۲۰ بهمن ماه، طی تماس تلفنی از مرکز کنترل عملیات و هماهنگی هلال‌احمر لرستان مبنی بر واژگونی خودروی پژو پارس در کیلومتر ۲۵ محور بروجرد _ اراک سریعاً عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری زالیان به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: این حادثه ۲ نفر مصدوم برجای گذاشت که عوامل امدادی هلال‌احمر پس از رهاسازی یک نفر از سرنشینان باهمکاری عوامل اورژانس ۱۱۵، دونفر مصدوم این حادثه را به بیمارستان شهید چمران بروجرد انتقال دادند.
 
 
حریق آپارتمان مسکونی در خرم‌آباد
بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد خبر آتش سوزی یک واحد مسکونی ساعت ۱۵ امروز جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ توسط شهروند خرم آبادی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان به محل حریق در خیابان شصت متری شهید شفیع پور اعزام شدند.
طی بررسی‌های اولیه مشخص شد که حریق در طبقه پنجم آپارتمان مسکونی و از قسمت اتاق خواب شمالی ساختمان آغاز و کاملاً شعله ور شده است که آتش نشانان بلافاصله با ایمن‌سازی ساختمان و قطع برق اقدام به اطفا حریق کردند.
در هنگام وقوع این حریق کسی در منزل حضور نداشت و علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.
 
رشته کوه اشترانکوه حادثه آفرید
علیرضا سلیمانی رئیس جمعیت هلال‌احمر ازنا گفت: عصر امروز جمعه ۲۰ بهمن، طی تماس تلفنی با مرکز کنترل عملیات هلال‌احمر لرستان مبنی بر مصدوم شدن یک کوهنورد در ارتفاعات اشترانکوه فوراً تیم کوهستان جمعیت هلال‌احمر شهرستان ازنا به محل حادثه اعزام شد.
وی عنوان کرد: این کوهنورد که در مسیر برگشت از قله کول جنو بود دچار شکستگی از ناحیه ساق پا شده بود که توسط عوامل امدادی هلال‌احمر ازنا و هیئت کوهنوردی به روستای کمندان منتقل و با توجه به وضعیت مصدوم از آنجا با آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امام علی (ع) انتقال داده شد.
 
محدویت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن ماه در خرم‌آباد
رئیس پلیس راهور استان خبرداد: در راستای تأمین نظم و امنیت ترافیکی مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه برابر تصمیمات اتخاد شده ممنوعیت‌های ترافیکی در مسیر‌های راهپیمایی اجرا خواهد شد.
بر این اساس از محل تجمع میدان شهدا، چهار راه فرهنگ، میدان پلیس، میدان عدالت، پل انقلاب، تقاطع بیمارستان خیابان انقلاب، و میدان بیست و دو بهمن برابر تدابیر و سلسله مراتب فرماندهی در استان در طول مسیر توسط همکاران پلیس راهور از تردد وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت و دوچرخه در طول مسیر جلوگیری بعمل خواهد آمد.
راه دسترسی و جایگزین برای شهروندان در شمال مرکز استان از بلوار ولایت دور برگردان و بعد کمربندی ۶۰ متری، پل و لیعصر، بلوار ۶۰ متری و بعد پل کمالوند و به سمت میدان بسیج و میدان آزادی ۲- بلوار ولایت. کنار گذر بلوار ولایت تپه شهدای گمنام. ساحلی به سمت پل فلک الدین و کمربندی ۱۷ شهریور. چهار راه بانک و ۲۴ متری حکیم می‌باشد.
 
 
لرستان عنوان سوم مسابقات کشتی کارگران کشور راکسب کرد
آزادکاران لرستان در مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور به مقام سوم دست یافتند.
ر پایان رقابت دو روزه ۱۸۰ کشتی گیر در سالن ورزشی مجتمع شهید عظیمی بابلسر تیم‌های مازندران، تهران و لرستان به ترتیب در رده‌های اول تاسوم قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها  

#1 جودکی 1402-11-21 15:09
علت آتش سوزی این است که لامپ را روشن می‌گذارند و گرمای لامپ موجب جرقه و آتش سوزی میشود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا