یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بازرس‌ کل استان لرستان گفت: اولویت اصلی بازرسی پیشگیری از تخلف و سوء جریان است و چنانچه  تخلفی احراز شود با فساد و مفسد بدون اغماض و به‌طور قاطع برخورد کرده و در این راستا با کسی تعارف ندارد.

به گزارش یافته، سعید رازانی در دیدار با مردم در مسجد قائم (عج) خرم‌آباد ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت دهه مبارک فجر به آحاد مردم، خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر، اظهار داشت: ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور روزهای سراسر نور، معنویت و عدالت‌خواهی مردم ستم‌کشیده و مظلوم ایران است که با تمام توان و تحت رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) به پیروزی انقلاب ایران منتهی شد، انقلابی که انفجار نور و معجزه قرن و تداعی‌کننده اجتماع مردم عزیز ایران حول جایگاه ولایت‌فقیه بود و رکن اصلی پیروزی و حفظ انقلاب مردم بودند.
بازرس کل لرستان با اشاره به اینکه سازمان بازرسی کل کشور یکی از سازمان‌های تابعه قوه قضائیه است و جز سازمان‌هایی است که به‌موجب اصل ۱۷۴ قانون اساسی تشکیل شده است هدف مهم آن را اجرای درست قوانین در دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: باتوجه‌به گستردگی وظایف بازرسی کل کشور نمی‌توانیم تمام سازمان‌ها و دستگاه‌ها را هم‌زمان بازرسی کنیم و بازرسی‌ها طبق طرح و برنامه‌ریزی و حسب مورد است که طی آن بازرسی طبق برنامه وارد دستگاه‌ها و ارگان‌ها می‌شود.
رازانی با تأکید بر اینکه اگر در بازرسی اشکالاتی ببینیم برای مدیر دستگاه ارسال می‌شود و در پایان هم گزارش و پیشنهاداتی ارائه می‌شود، گفت: اجرای پیشنهادها بازرسی به دستگاه‌ها الزامی است.
وی گفت: اولویت اصلی بازرسی پیشگیری از تخلف و سو جریان است و چنانچه تخلفی احراز شود با فساد و مفسد بدون اغماض و به طور قاطع برخورد کرده و در این راستا با کسی تعارف ندارد و کارکنان متخلف به هیئت تخلفات اداری، کمیته‌های انضباطی و مراجع قضائی معرفی و کسر از حقوق، توبیخ کتبی، محرومیت از انتصاب در پست‌های مدیریتی و موارد دیگر در این راستا انجام شده است.
بازرس کل لرستان با اعلام آدرس اینترنتی سامانه شکایات به نشانی www.136.ir گفت: همشهریان به‌منظور ثبت شکایات یا گزارش فساد می‌توانند در تمامی ساعات شبانه‌روز به این سامانه مراجعه و با تلفن گویای ۱۳۶ تماس بگیرند
بنابراین گزارش، در راستای گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و همچنین تأکید رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر دیدارهای مستمر و بی‌واسطه مسئولان با مردم و خدمت رسانی قضایی و پاسخگویی به مراجعین ،  رازانی بازرس قضایی استان به همراه معاون، بازرسان، رئیس اداره حقوقی و نظارت همگانی و سایر کارکنان همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد قائم (عج) شهرستان خرم آباد حضور یافتند.

دیدگاه‌ها  

#1 رسول 1402-11-19 15:06
خواهش میکنم اداره بازرسی استان جلوی تخلفاتانتخاباتی از سوی برخی کاندیداها را بگیرد مثلا در جاهایی که مشخص می‌شود فقط بنر نصب کنند و از شیوه‌های قدیمی مثل نام نویسی و پیف‌پاف برای تبلیغات و نوشتن روی دیوار مردم استفاده نکنند
نقل قول کردن
#2 صنوبر قلایی 1402-11-19 17:52
خدا هیچ مؤمن مسلمانی بی اعتبار نکه
وقتی وه زور میری سخنرانی تحمیل میکی
و مساجد
شیخ حتی ورنمیگرده سیلت هم بکه
مستمعین هم که فقط بچون بازرسی
داد بیداد
نقل قول کردن
#3 دانشجو 1402-11-19 19:58
لرستان طبق گفته رئیس سازمان مدیریت، سالانه ۱۲ هزار نفر از استان مهاجرت می‌کنند و به کرج و تهران و خوزستان و اراک و یزد و کرمان می‌روند. درحالی‌که می‌توان با ساخت سد و شبکه‌های آبی، ۸۵۰هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی لرستان را آبی کرد که چندین برابر محصول می‌دهند. لذا خواهش میکنیم که دولت‌مردان گرامی و مسئولان ارشد استان بیایند و جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی کنند وگرنه مهاجرت سالانه ۱۲ هزار نفر به خارج استان، قطعا تاثیرات منفی به دنبال خواهد داشت مثل عقب افتادن ازدواج و کوچ افراد هنرمند و نخبه به خارج استان.
نقل قول کردن
#4 خرم‌آبادی 1402-11-19 20:08
حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان که واقعا دلسوز و مدافع حقوق مردم و مستضعفان هستند سخنان خوبی خطاب به مسئولان لرستان گفتند از جمله: رنج بیکاری بر چهره جوانان استان بوده و خانواده ها را رنج می‌دهد و مسئله بیکاری بر رشد جمعیت و ازدواج و فرزندآوری تأثیرگذار است و درآمد سالیانه در لرستان نسبت به میانگین کشور، نصف است لذا نیاز است که به لرستان توجه بیشتری شود. ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد در استان داریم و انشاءالله مسئولان کمک کنند سدهای معشوره و بختیاری تکمیل شود.
نقل قول کردن
#5 دلسوز 1402-11-19 20:13
گویا قرار است شهرداری خرم‌آباد، ساخت دریاچه دوم پارک بهشت را تغییر کاربری دهد قبلا هم ساخت دریاچه دوم کیو را تغییر دادند و پارک ملت که قرار بود در باغ کشاورزی که ثبت‌ملی هم شده بود را درست کنند ولی تغییر کاربری دادند و زمین‌ها را قطعه قطعه کردند و به مسکونی تغییر دادند از آقای رازانی رئیس بازرسی استان می‌خواهیم که جلوی تغییر اراضی و تبدیل فضای سبز به مسکونی را بگیرند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا