یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: نامزد‌های انتخاباتی علاوه بر فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه‌هایشان در هفت کانال محلی در صورت تمایل می‌توانند در مناظرات انتخاباتی نیز شرکت کنند.
به گزارش یافته، جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی و زمان بندی حضور نامزد‌ها برای مناظره درحوزه‌های هفت گانه با حضوراستاندار واعضای این هیئت درصدا وسیمای استان برگزارشد.
در این جلسه استاندار با اشاره به ظرفیت خوب صدا و سیمای لرستان برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات گفت: هفت کانال محلی برای تبلیغات نامزد‌ها در صدا و سیما در نظر گرفته شده است.
فرهاد زیویار با بیان اینکه نامزد‌ها ۲۰ دقیقه فرصت تبلیغ در صداوسیمای استان را دارند افزود: این زمان فرصت مناسبی است تا مردم از طریق کانال‌های انتخاباتی تلویزیونی با کارنامه نامزد‌ها آشنا شوند.
مدیر کل صدا و سیمای لرستان هم با اشاره به اینکه صداوسیما آمادگی لازم برای انجام مناظره نامزد‌های هر حوزه انتخابیه را دارد گفت: از طریق کانال‌های انتخاباتی تلویزیونی طراحی شده در صدا و سیما با نامزد‌ها در ارتباط هستیم و زمان انجام مناظره نیز به زودی اعلام خواهد شد.
علیرضا شیروی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده هر نامزد ۳ فرصت ۵ دقیقه‌ای برای بیان دیدگاه‌های خود در خصوص موضوع مناظره، فرصت نقد دیدگاه‌های افراد و جمع‌بندی را خواهد داشت.
مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان افزود: بزودی زمان مناظره تلویزیونی نامزد‌های انتخاباتی در شبکه لرستان اعلام می‌شود.
گفتنی است مناظره‌های ضبط شده از سوم اسفند به صورت روزانه از کانال‌های انتخاباتی تلویزیون شبکه لرستان پخش خواهند شد.
 ۳۵۶ نامزد تائید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان در هفت حوزه انتخابیه برای کسب ۹ کرسی در مجلس، یازدهم اسفند با هم رقابت می‌کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 دانشجو 1402-11-18 19:42
کاندیدای به درد حوزه انتخابیه می‌خورد که برنامه و طرح و ایده صنعتی ارائه دهد وگرنه تاکید روی قبیله و عشیره و طایفه‌ که مشکل بیکاری را حل نمیکند
نقل قول کردن
#2 شهروند 1402-11-18 21:24
کاندیداها باید از برنامه‌ها و راهکارها و اهداف و کارنامه‌ی قبلی خود صحبت کنند متأسفانه کاندیداها از ضعف عدم مطالبه‌گری مردم نهایت بهره‌برداری را می‌کنند و مثلا نمیگن اگر بریم مجلس اولویت کاری ما در کدام حوزه باید باشد یا مثلا برای راه‌اندازی صنایع و جذب سرمایه‌گذاری چه کاری قراراست بکنیم، فقط ادعاهای بزرگ و دست نیافتنی می‌کنند و بجای اتحاد و همدلی و همگرایی برای حل مشکلات شهر و استان، متأسفانه روی تعصبات قبیله‌ای و طایفه‌ای تاکید دارند که با این رویکرد قطعا در مجلس نمی‌توانند انتظارات مردم را برآورده سازند الان مثلا هتل پارک صخره‌ای خرم‌آباد بیش‌از ۲۰ سال‌است که بلاتکلیف رها شده یا هتل بام خرم‌آباد به‌همین‌شکل یا کارخانه لاستیک‌سازی به همین شکل، مطالبه مردم ما در حوزه اشتغال و صنعت است لذا باید تمام توان نمایندگان برای جذب سرمایه‌گذاری باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا