یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از اجرای طرح توسعه فیبر نوری در کشور خبر داد، گفت: این طرح از سال گذشته آغاز و لرستان یکی از استان‌های پیشرو و موفق در این خصوص است.
به گزارش یافته، مجید سلطانی در سفر خود به لرستان در گفت و گوی ویژه خبری با شبکه افلاک افزود: اقدامات شرکت مخابرات لرستان بسیار چشمگیر و خیره‌کننده است و این پیشرو بودن ما را به پیشتیبانی بیشتر در این استان وادار می‌سازد.
وی با تقدیر از عملکرد نبی اله شمسی فر مدیر منطقه لرستان، گفت: در برسی‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته بر اساس آمار شرکت مخابرات ایران استان لرستان در بسیاری از شاخص‌ها جز استان‌های برتر کشور است که این امر مخابرات ایران را وادار نموده تا به تحول‌سازی در این استان بیاندیشیم و سال ۱۴۰۳ سال تحول بنیادی زیرساخت‌های مخابراتی در لرستان خواهد بود.
 
اتصال فرمانداری‌ها و بخشداری‌های کشور به فیبر نوری
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در بخش دیگری از سخنان خود از فراهم بودن بستر انتخابات الکترونیکی در کشور خبر داد و گفت: توسعه زیر ساخت‌های انتخاباتی یک کار مستمر است که انتخابات گذشته نشان می‌دهد که از دو سال و نیم اقدامات مستمر و خوبی در این خصوص انجام گرفته است.
سلطانی تصریح کرد: در تفاهم نامه اخیر شرکت مخابرات ایران با معاونت وزارت کشور ارتباط فیبر نوری کلیه فرمانداری‌ها و بخشداری‌های کشور به زیرساخت‌های کشوری فراهم خواهد شد.
وی افزود: تاکنون بخش زیادی از نقاط هدف‌گذاری و اعلام شده از سوی وزارت کشور انجام گرفته که استان لرستان از این حیث ۶۰ درصد نقاط هدف‌گذاری شده را انجام داده و طی یک ماه آینده مابقی نقاط به فیبر نوری وصل می‌شوند که این امر در پایداری، امنیت و سرعت ارتباط کمک شایانی به برگزاری انتخابات خواهد کرد.
مدیر عامل شر‌ت مخابرات ایران با بیان این مطلب که از انتخابات گذشته تا کنون میزان فیبر نوری که در لرستان انجام گرفته قابل توجه است، گفت: در لرستان در حوزه شهری ۱۵۰ کیلومتر، بین شهری ۴۲۹ کیلومتر، روستایی ۲۴۵ کیلومتر و در مجموع ۸۲۴ کیلومتر فیبر نوری اجرا شده است.
وی گفت: اجرای این حجم از فیبر نوری در لرستان بیانگر این واقعیت است که بسیاری از حوزه‌های انتخاباتی به شبکه فیبر نوری متصل هستند.
 
لرستان پیشرو در نهضت توسعه فیبر نوری
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از اجرای طرح توسعه فیبر نوری در کشور خبر داد، گفت: این طرح از سال گذشته آغاز و لرستان یکی از استان‌های پیشرو و موفق در این خصوص است.
وی افزود: پورت‌های نصب شده برای پوشش فیبر نوری ۹۶۰۰ عدد است که در محل‌های مسکونی، کسب و کار، تجاری و … انجام شده و تعداد پورت‌های fttc حدود ۲۳ هزار و ۷۰۰ پورت است و کل مناطق تحت پوشش ftth نه شهرستان که مشتمل بر ۱۴ زون و ۶ سکتور است که بخش بخش آن در طرح لحاظ و از مخابرات ایران به استان ابلاغ شده است و خوشبختانه مخابرات لرستان نسبت به سایر استان‌های کشور برتر است.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1402-11-08 13:45
جناب سلطانی لطفا مطالبات هزاران بازنشسته مخابرات را پرداخت کنید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا