یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه قطعه دوم پروژه آزادراه خرم‌آباد- اراک به‌زودی عملیاتی می‌شود، گفت: تفاهم‌نامه ساخت قطعه دوم پروژه آزادراه خرم‌آباد- اراک بین استانداران لرستان و مرکزی منعقد شد.
به گزارش یافته، احمدرضا دالوند در جمع خبرنگاران از پیگیری استاندار به منظور ادامه عملیات اجرایی قطعه دوم پروژه آزادراه خرم‌آباد- اراک خبر داد و اظهار کرد: طی جلسه‌ای که چند روز اخیر در دفتر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با حضور استانداران لرستان و مرکزی برگزار و موضوع ادامه ساخت و تکمیل پروژه آزادراه خرم‌آباد- اراک مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: بعد از توافق، تفاهم‌نامه‌ای بین استانداران منعقد شد که بر اساس آن ادامه روند ساخت این آزادراه، بخشی از اعتبار آن با مشارکت لرستان و مرکزی از طریق منابع مالی این دو استان و باقیمانده توسط دولت تامین خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه قرارگاه خاتم مجری این پروژه است، خاطر نشان کرد: این طرح یکی از مهمترین زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل جاده‌ای به شمار می‌آید که در رشد و توسعه منطقه نقش مهمی دارد.
وی ادامه داد: پس از اصلاح قرارداد بین شرکت زیرساخت و قرارگاه خاتم به‌زودی شاهد ادامه روند ساخت آزادراه خرم‌آباد- اراک خواهیم بود.
گفتنی است قطعه اول این طرح به‌طول ۶۵کیلومتر اجرا و قطعه دوم آن به‌طول ۶۷کیلومتر که ۱۳کیلومتر آن در حوزه لرستان و ۵۴کیلومتر در حوزه استان مرکزی قرار دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1402-11-08 11:18
واقعا عجیبه این ازاد راه طرح ملی است چرا باید از بودجه استانی برای ان هزینه شود.در ضمن قسمت لرستان ان احداث شده بقیه اش مربوط به استان مرکزی میشه چرا استان لرستان باید هزینه کند؟
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1402-11-08 17:55
به نقل از اکبر-ظ:
واقعا عجیبه این ازاد راه طرح ملی است چرا باید از بودجه استانی برای ان هزینه شود.در ضمن قسمت لرستان ان احداث شده بقیه اش مربوط به استان مرکزی میشه چرا استان لرستان باید هزینه کند؟
قطعه دوم ۱۳ کیلومترش در استان لرستان است و ۵۴ کیلومتر آن در استان مرکزی بخاطر همین باید مقداری از هزینه ها رو لرستان پرداخت کند که جوری که گفتن از منابع ملی این هزینه ها پرداخت خواهند شد .
نقل قول کردن
#3 شهروند 1402-11-08 21:45
این آزادراه اراک و بروجرد و خرم‌آباد اصلا کامل درست نشده و هر روز تصادفات و حوادث دارد حداقل چند تقاطع و دوربرگردان و روشنایی در آن کار کنند
نقل قول کردن
#4 لرستان 1402-11-08 23:04
الان میان کامنت میذارن که چرا ننوشتید آزادره بروجرد
:P
نقل قول کردن
#5 مصطفی زیدی 1402-11-09 08:01
این آزادراه باید خیلی زودتراز این ها ساخته میشد حداقل بخاطر مردم جنوب کشور نه فقط لرستان
نقل قول کردن
#6 سعید 1402-11-09 08:04
این آزاد راه بخشی از کریدور شمال جنوب می باشد که متاسفانه تا الان ساخته نشده
نقل قول کردن
#7 نصرت الله شکاریان 1402-11-09 09:12
با سلام اگه نقشه ادامه مسیر لطف کنید تا برای مخاطب مشخص ومسیر معلوم بشه عالیه
نقل قول کردن
#8 فرزاد 1402-11-09 11:47
این آزاد راه خیلی نقص داره و تا کنون خیلی تصادفات منجرب به فوت در آم رخ داده، از نقایص آن میتوان به آسفالت نامرقوب ...خط کشی بسیار کمرنگ و آبدوغ خیاری...عدم روشنایی در طول مسیر آزاد راه ...عدم نصب دوربین کنترل سرعت...عدم جایگاه سوخت و رفاهیات بین جاده ای...
نقل قول کردن
#9 عرفان 1402-11-09 13:13
اون قسمتی که مربوط به استان مرکزی هست، مطمن باشید تا ۳۰ سال آینده عمدا طولش میدن.
همونطور که جاده قدیمیش رو هنوز که هنوز قسمت مربوط به استان مرکزی کامل نکردن و بعضی جاها دوطرفه هستش و جاده باریکه.
انگار نمیخان مردم های این طرف راحت مسافرت کنن به شهرشون و...
نقل قول کردن
#10 علیرضا 1402-11-09 14:10
اگه قراره مثل قطعه اول بی کیفیت و غیراستاندارد بسازید همون گردنه زالیان تلفاتش کمتره
نقل قول کردن
#11 سیدرضا 1402-11-09 15:03
بدترین و غیر استاندارد تربت آزاد راه کشور،آیا کسی هست بر بودجه‌ای که برای این به اصطلاح آزاد راه نظارت کند که چی داره ساخته میشه ،عین گهواره است
و ناایمن و غیر استاندارد و حادثه ساز
نقل قول کردن
#12 احمد 1402-11-09 15:20
طول مسیر خرم اباد تا تهران چند کیلومتر میشه
نقل قول کردن
#13 محمودترابی 1402-11-09 16:12
آقایون استاندار کاش کمی هم به جاده مرگ ( جاده اراک به ازنا) توجه میکردین اون جاده قبل از این آزادراه شروع به کار کرده
نقل قول کردن
#14 جعفری 1402-11-09 16:51
آزاد راه ها شریان های حیاتی کشور هستند امیدواریم مسوولین مربوطه هر چه زودتر کار ساخت بزرگراه خرم آباد _ اراک را شروع و آن شاءالله با لحاظ استانداردهای لازم آن را به اتمام برسانند.
مردم لرستان انسان های کم توقعی هستند بعد از 45 سال هنوز جاده مسیر لرستان به مرکز مسیر اراک که به توره معروف هست همچنان دو طرفه هست.
به قول یکی از عزیزان امیدواریم به پروژه ای بلند مدت تبدیل نشود و سریع بزرگراه احداث و به بهره داری برسد.
ان شاءالله
نقل قول کردن
#15 محمدی 1402-11-09 19:39
قطعه اول متاسفانه زیرسازی بی کیفیتی داره و جاده پر از موج هست، طوری که با سرعت بالاتر از ۷۰ تعادل خودرو ها شدیدا به هم میخوره و حادثه ساز هست. روشنایی ناقص و کیفیت پایین آسفالت و نبود دوربرگردان های ایمن و کافی متاسفانه امنیت مسیر رو پایین آورده.
امیدواریم سازنده ی قطعه ی جدید با وجدان کاری بیشتری عمل کنه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا