یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون گردشگری استان لرستان گفت: چهار طرح گردشگری با یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار دهه فجر امسال در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش روز چهارشنبه یافته، حجت اله عباسیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجتمع گردشگری بروجرد با ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۱۲ نفر اشتغالزایی در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع به بهره برداری می رسد.
معاون گردشگری استان لرستان یادآور شد: همچنین سفره خانه سنتی در شهرستان الیگودرز با ۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۶ نفر اشتغالزایی در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع دیگر طرح آماده برای بهره برداری است.
او افزود: اقامتگاه بومگردی خرم‌آباد دارای ۱۰ اتاق و ۳۰ تخت در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع با پنج نفر اشتغالزایی و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری می رسد.
عباسیان با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت های گردشگری موجب افزایش گردشگر در لرستان می شود و توسعه اقتصادی را به همراه دارد، بیان کرد: همچنین کارگاه زره بافی در خرم آباد با پنج میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۲ نفر از دیگر طرح های آماده افتتاح برای دهه فجر است.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آباد 1402-10-28 10:54
ایکاش اون دو مغازه مخروبه جنب قلعه را تخریب کنند که واقعا نمای زشتی دارند همچنین هتل پارک صخره‌ای خرم‌آباد را از بلاتکلیفی دربیاورند و درستش کنند از سال ۱۳۷۶ تاکنون هیچ نماینده و استاندار و شهرداری و میراث فرهنگی نتوانسته کاری برای از بن بست درآوردند انجام دهد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا