یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر‌عامل هلدینگ قرارگاه خاتم الانبیا به اجرای طرح سد مخزنی تاج امیر در شهرستان نورآباد اشاره و گفت: این طرح در ایام دهه فجر بهره‌برداری خواهد شد.
به گزارش یافته، محمدرضا رحمانی روز سه شنبه در بازدید از تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح اوایل تیرماه امسال آغاز شد و با پیگیری مسوولان و رفع مشکلات معارضان از پیشرفت خوبی برخوردار است، اظهار کرد: اجرای زیرسازی این طرح به پایان رسیده و اکنون عرشه‌ها در حال انجام است.
وی افزود: پس از اجرای عرشه‌ها و تکمیل آن این طرح زود‌تر از بازه زمانی بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) بر لزوم  اجرایی تقاطع امام رضا (ع) در بلوار شهید شفیع‌پور (مسکن مهر) خرم آباد تاکید و با بیان اینکه برای اجرای این طرح مانعی وجود ندارد، عنوان کرد: دلیل حضور قرارگاه خاتم در پروژه های شهری، استفاده از تکنولوژی های جدید و ظرفیت‌هایی است که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در قالب تهاتر دارد و می‌تواند با استفاده از سرمایه‌های غیرنقد و غیرمولد کارفرماها، برای انجام طرح‌ها در دستور کار قرار دهد.
وی ادامه داد: در سریعترین زمان ممکن توافق عملیات اجرایی این طرح انجام و کلنگ زنی خواهد شد.
رحمانی به اجرای طرح سد مخزنی تاج امیر در شهرستان نورآباد اشاره و با بیان اینکه این طرح در ایام دهه فجر بهره‌برداری خواهد شد، گفت: بخشی از پروژه ۲ خطه کردن محور مواصلاتی توره - بروجرد آماده و قسمت پایانی به زودی بهره برداری خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 دانشجو 1402-10-27 15:46
انصافا سدهای زیبامحمد و چول‌هول و سراب تلخ و مخمل‌کوه را هم درست کنید سالهاست بلاتکلیف هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا