یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 شهردار الشتر (مرکز شهرستان سلسله) گفت: درجه این شهرداری با دستور احمد وحیدی وزیر کشور از هفت به هشت ارتقا یافت و به استاندار لرستان ابلاغ شد.
محمد شریفی مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون شهرداری الشتر پس از شهرداری های خرم آباد با درجه ۱۱ و بروجرد با درجه ۱۰ در رتبه سوم استان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه همه شهرداری ها برای شتاب بخشیدن به روند تحول به دنبال کسب درجه هستند ادامه داد: شهرداری ها در سطح کشور درجه بندی دارند که بر این اساس چارت سازمانی، نیروی انسانی و اعتبارات دولتی برای آنها لحاظ می شود.
شریفی مقدم با اشاره به اینکه شاخص هایی چون جمعیت، میانگین تفریغ بودجه، موقعیت جغرافیایی، اهمیت سیاسی و اجتماعی شهرها جزو مهمترین مسایل مرتبط با درجه بندی شهرداری ها است افزود: درجه بندی شهرداری ها طی هر دوره پنج ساله مورد ارزیابی قرار می گیرد.
وی یادآور شد: شهرداری ها به ۱۲ درجه تقسیم بندی شده اند و بر اساس آن شهری که به درجه ۱۱ ارتقا یابد، جزو کلان شهرهای ایران محسوب و از مزایای آن بهره مند خواهد شد.
شریفی مقدم با بیان اینکه شهرداری های خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، ازنا ، دورود و الشتر تاکنون موفق به کسب درجه هشت شده اند افزود: کسب درجه ارتقا برای شهرداری الشتر نیز از مهمترین اقدامات انجام گرفته بوده که با تلاش همکاران محقق شده است.
الشتر با حدود ۴۵ هزار نفر جمعیت مرکز شهرستان سلسله است و شهرداری این شهر ۱۶۰ نفر کارمند و کارگر دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1402-10-30 13:06
خسته نباشید خدمت برادر بزرگوار و ولایی جناب آقای مهندس شریفی که اگر زحمات ایشون نبود الشتر در این چند ساله اینقدر متحول نمیشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا