یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون قضایی رئیس کل دادگستریاستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) آراء مردم را امانت و حق‌الناس معرفی و مراقبت از این امانت را تکلیف شرعی بر همگان دانست.
به گزارش یافته،  معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان و دبیر ستاد استانی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در جلسه کمیته‌ی رصد مدیران با اشاره به مواد پراکنده‌ای از قانون جدید انتخابات به تشریح ضمانت‌های کیفری این قانون پرداخت و ضمن اتمام حجت با تمامی مدیران از آنان خواست تا به ممنوعیت‌های قانونی در این باره توجه و این امکانات مطابق قانون با رعایت بی طرفی کامل در جهت جذب مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و امن بکار گرفته شوند.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) آراء مردم را امانت و حق‌الناس معرفی و مراقبت از این امانت را تکلیف شرعی بر همگان دانست.
وی با اشاره به این که در بحث سلامت در انتخابات نگرانی عمده‌ای راجع به اشخاص حقیقی وجود ندارد؛ عنوان داشت که در این باره عمده نگرانی‌ها صرفاً به مدیران نهادهای دولتی و خدمات رسان و خود متولیان امر انتخابات برمی‌گردد چرا که امکانات در اختیار این شخصیت‌های حقوقی ست و به همین جهت باید مراقبت‌ها در این حوزه بیشتر و همگی خود را مکلف و پایبند به قانون بدانیم.
دبیر ستاد استانی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در ادامه با اشاره به تشکیل 32 شعبه‌ی ویژه برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی در تمامی سطوح؛ عنوان داشت که رویکرد دادگستری استان آن است که بدواً با نصیحت و ارشاد از وقوع جرایم انتخاباتی پیشگیری و با قضازدایی از تشکیل پرونده‌های قضایی پرهیز نماید، لکن در صورت عدم توجه هر شخص حقیقی یا حقوقی به این تذکرات حتماً با بهره‌مندی از شعبات ویژه، رسیدگی‌های قانونی فوری انجام و مطابق قانون برخوردهای قاطعی به عمل خواهد آمد.




به گزارش روابط عمومی دادگستری لرستان، جلسه کمیته‌ی رصد مدیران با هدف پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی توسط مدیران نهادهای دولتی و غیر دولتی عمومی در سازمان بازرسی استان با حضور مدیر کل بازرسی استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، معاون دادستان مرکز استان، معاونین بازرسی استان و مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی برگزار گردید.
در این جلسه پس از توضیحات مدیر کل بازرسی استان در تبیین برخی جرائم و تخلفات انتخاباتی مطابق قانون جدید انتخابات، دارایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم به تشریح جایگاه این کمیته پرداخت و آن را به عنوان یکی از 5 کمیته‌ی تشکیل شده در ذیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی معرفی و به تبیین رسالت تاسیس آن پرداخت.


دیدگاه‌ها  

#1 reza 1402-10-25 08:26
جناب آقای رازانی، حضورتون عارضم که با یک نگاه اجمالی متوجه خواهید شد که برخی مدیران دستگاه های اجرایی- معاونین- روسای ادارات شهرستانها و سایر کسانی که برای بقا و بعضا در به در به دنبال ارتقاء شغل یا بدنبال گرفتن پست جدید هستند، این روزها وقت سرخاراندن ندارند و کمتر کسی را می بینید که به نماینده یا نمایندگانی متصل نشده باشند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا