یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با انتقاد دوباره از استخدام‌های غیرقانونی و توصیه‌های فراقانونی در این استان، تأکید کرد: بازرسی نهاد ریاست‌جمهوری به این موضوع ورود جدی کند.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی و با اشاره به جایگاه بالای شرکت در نمازجمعه نزد خداوند و ائمه اطهار، اظهار داشت: ماه رجب، نخستین ماه از ماه‌های حرام است، چهار ماه، احترام ویژه دارند، رجب، ذی‌الحجه، ذی‌القعده و محرم.
وی عنوان کرد: این ۹۰ روز، روزهای خودسازی و بازنگری در خود است.
 
انتقاد دوباره از استخدام‌های غیرقانونی در لرستان
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به ۲۷ دی سالروز شهادت حجت‌الاسلام نواب صفوی و یاران ایشان، عنوان کرد: در سال ۱۳۴۴ این شهدا به دست رژیم منحوس پهلوی بعد از ۱۰ سال مبارزه مستمر، به درجه رفیع شهادت نائل شدند، این شهدا به‌عنوان پیشتازان جهاد و شهادت و ایثار در راه خدا به شهادت رسیدند.
حجت‌الاسلام شاهرخی همچنین با اشاره به ۲۶ دی‌ماه، روز فرار شاه خائن از کشور و سقوط رژیم پهلوی، گفت: گرچه چهره بدنامی به نام بختیار را آنجا گذاشتند تا با کمک مستشاران آمریکایی این رژیم را حفظ کند، اما این رژیم با وجود حمایت‌های شرق و غرب سرنگون شد، این امر نیز به‌خاطر وجود مردم و هدایت‌های سیاسی و الهی امام راحل صورت گرفت.
وی گفت: این پیروزی‌ها یکی پس از دیگری با رسیدن به قله آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ادامه خواهد داشت.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه رئیس‌جمهور در دو هفته اخیر بر نفی تبعیض، نفی توصیه‌های فراقانونی و حرکت بر اساس قانون در اداره کشور تأکید کردند، گفت: ایشان بر نفی سازوکارهای غیرقانونی تأکید کردند و اعلام کردند که هر کس از مدار قانون خارج شود، فرصت خدمتگزاری به مردم را از آنها می‌گیرند.
حجت‌الاسلام شاهرخی، ادامه داد: این امر جای تشکر و قدردانی دارد، از اینکه معاون وزیری را به‌واسطه استخدام چند نفر خارج از سازوکار قانونی برکنار کردند، جای تشکر دارد، اینها امیدآفرین است، اعتمادآفرین است، بر سرمایه نظام اسلامی این نوع کارها می‌افزاید، ولی از رئیس‌جمهور تقاضا می‌کنیم که به استان‌ها هم نظری داشته باشند، خارج از سازوکار قانونی و یا با ظاهری قانونی و حقیقتش تبعیض در برخی از استان‌ها هم چنین اتفاقاتی به وقوع می‌پیوندد، تقاضای ما این است که نمایندگان بازرسی نهاد ریاست‌جمهوری اسلامی را به برخی از استان‌ها، از جمله لرستان بفرستند تا به چنین مصادیقی برخورد و اعمال قانون کنند.
 
مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت آور است
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رئیس بازرسی انتخابات و دفتر شورای نگهبان در استان مفصل پیرامون موضوع انتخابات، ضرورت مشارکت و رعایت قوانین از سوی داوطلبان، ستادها و حامیان آنها نکات مشروحی را برشمردند که نیاز است داوطلبان و ستادهای آنها و حامیان آنها از این آئین‌نامه‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت آور است، تصریح کرد: ممکن است به یک نماینده نقدی داشته باشید، حتی او را در این دور شایسته رأی‌دادن خودتان ندانید، اما جایگاه مجلس شورای اسلامی را با کار یک نماینده نباید نادیده گرفت، مجلس شورای اسلامی در طول ۱۱ دوره خود قوانین و آئین‌نامه‌های مؤثر و مفیدی را مصوب کرده است.
حجت‌الاسلام شاهرخی، تصریح کرد: قطار بدون ریل نمی‌تواند حرکت کند، هواپیما بدون باند فرودگاه نمی‌تواند بنشیند و بلند شود، دولت هم بدون مجلس قانون‌گذاری نمی‌تواند کارهای اجرایی را انجام دهد، جایگاه مجلس، یک جایگاه بلند و رفیعی است، آن را با کار یک نماینده یا دو نماینده، نادیده نگیرید.

دیدگاه‌ها  

#1 صنوبر قلایی 1402-10-22 16:09
آقا سهمیه استخدام شرکتی بزارید هر پنج تا پارتی دار یه دونه هم کسی که غیر خدا کسی رو نداره
والا همه راضی هستیم
نقل قول کردن
#2 افروغ 1402-10-22 17:10
هر چی سریع نمایندگان بازرسی نهاد ریاست‌جمهوری اسلامی رو بفرستید الیگودرز تا از استخدام‌های غیرقانونی در الیگودرز جلوگیری کنند.
نقل قول کردن
#3 ولی 1402-10-22 17:44
جذب اقوام بصورت نگهبان درسازمان.... استان بعدا همین سازمان ادعا میکند بودجه نیست اگه بودجه نیست چطوردونفررابعنو ان نگهبان خودشان جذب میکنندبدون کوچکترین مجوزی
نقل قول کردن
#4 احمد 1402-10-22 20:12
با سلام
اقوام بعضی مسئولین در قالب نگهبان و خدمتکار اقوامشون رو شرکتی استخدام می کنند بعد پیگیر میشن که تبدیل وضعیت بشن
در صورتی که هستند افرادی که با مدارک بالا و نداشتن پارتی بیکار هستند
مجلس نباید تبدیل وضعیتشان کند
چون تین افراد از همان پارتی استفاده کرده و پست های مدیریتی هم می گیرند
نقل قول کردن
#5 عبدالهی 1402-10-23 00:38
نشد جایی بریم برا کار که ازما معرف یا پارتی نخواد اگه راست میگید پیکیری کنید
نقل قول کردن
#6 خرم‌آبادی 1402-10-23 16:18
باید اولویت استخدام با بومی و متولد هر شهری باشد از طرفی آزمون استخدامی زیر نظر سازمان سنجش برگزار کنند
نقل قول کردن
#7 فریاد 1402-10-24 00:51
با انتقاد کاری درست نمیشه .اگر هر هفته ده نفر از متخلفین اداری توی تماز جمعه شلاق بخورن شاید بشه کاری کرد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا