یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان، ویژه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در این استان را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار یحیی الهی ،به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی امسال از ۱۳ مهر با شعار «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.
وی افزود:عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که در هفته نیروی انتظامی در لرستان برگزار می‌شود.
فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه خدمات مضاعف در یگان‌های انتظامی و ملاقات‌های چهره‌به‌چهره با مردم در لرستان اجرا می‌شود، افزود: این برنامه‌ها با همکاری صداوسیما این استان منعکس می‌شود.
وی بر لزوم نهادینه‌شدن قانون‌مداری در جامعه تاکید کرد و افزود: شهروندان باید قانون‌مدار باشند و این قانون‌مداری را باید بین عموم مردم ترویج کرد.
سردار الهی به نخستین روز هفته انتظامی در پنجشنبه 13 مهرماه با عنوان پلیس انقلابی، سرباز فداکار، ایثار و شهادت، یادآورشد : روز جمعه 14 مهر با عنوان پلیس ولایی، جامعه ایمانی و حفظ ارزش‌ها است.
وی با بیان اینکه روز 15 مهر با عنوان پلیس مقتدر، قانون‌مداری و انضباط اجتماعی است، افزود: یکشنبه 16 مهر با نام پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، توسعه امنیت و دوشنبه 17 مهر با عنوان پلیس خدمتگزار، شهروند قانون‌مدار و امنیت پایدار است.
فرمانده انتظامی لرستان گفت : روز سه شنبه 18 مهر با نام پلیس دانش‌بنیان، حرفه‌ای، روزآمد و روز چهارشنبه 19 مهر با عنوان پلیس پاسخ‌گو، اعتماد عمومی و انسجام اجتماعی نام‌گذاری شده‌است.

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1402-07-14 13:32
در مسکن مهر کمالوند خرم‌آباد با ۴۵ هزار نفر جمعیت هیچگونه کلانتری برای تامین امنیت ساکنین وجود ندارد لطفا پاسگاه پلیس در کمالوند خرم‌آباد تاسیس شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا