یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: نتایج صحت‌سنجی مدارک داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه)  ۲۷ شهریورماه جاری اعلام شد.
 به گزارش یافته، احسان یاوری اظهار کرد: نتایج صحت‌سنجی مدارک خوداظهاری متقاضیان پیش‌ثبت‌نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز ۲۷ شهریور در سامانه پنجره واحد انتخابات به آدرس keshvar.moi.ir اعلام می‌شود و از این روز تا ۲ مهر، امکان ثبت اعتراض یا بارگذاری مدارک تکمیلی وجود خواهد داشت.
 وی افزود: روز یکشنبه ۲۶ شهریور برای تمام متقاضیان پیش‌ثبت‌نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیامکی مبنی بر مراجعه به پنجره واحد انتخابات و مشاهده نتیجه نهایی صحت‌سنجی مدارک ۶گانه ارسال شده است.
 معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت : متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸ صبح دوشنبه ۲۷ شهریور وارد سامانه پنجره واحد انتخابات به آدرس keshvar.moi.ir شوند و نتایج صحت‌سنجی ۶ دستگاه مربوط نسبت به مدارک خوداظهاری را مشاهده و پیگیری کنند.
 وی افزود: نتایج صحت‌سنجی هر دستگاه در مورد هر فرد به‌صورت یک آیکون نمایش داده می‌شود که اگر قرمز باشد به معنی نقص مدارک است و باید نسبت به ثبت اعتراض یا بارگذاری مدارک مثبته و تکمیلی اقدام کنند.
 یاوری با تأکید بر اینکه صحت‌سنجی مدارک هر فرد به معنی احراز یا عدم احراز صلاحیت نیست، یادآورشد: براساس قانون در این مرحله، امکان ثبت اعتراض از ۲۷ شهریور تا ۲ مهر وجود دارد و داوطلبان می‌توانند در صورت رفع اشکال و نواقص مدارک و دریافت تأییدیه ۶ دستگاه مربوط، کد رهگیری برای ثبت‌نام نهایی دریافت کنند.
 وی افزود:در غیر این صورت و اگر هر ۶ بخش سبز نباشد، داوطلبان هرگز نمی‌توانند کد رهگیری دریافت کنند و ثبت‌نام آن‌ها امکان‌پذیر نخواهد شد.
 معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: داوطلبانی که در هر ۶ آیکون به‌صورت سبز رنگ نتیجه صحت‌سنجی مدارک خود را مشاهده می‌‌کنند، باید در انتهای پنجره واحد، وارد بخش دریافت کد رهگیری شوند تا با دریافت این کد، از ۲۷ مهر تا ۳ آبان امسال ثبت‌نام خود را نهایی کنند.
 انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد.

دیدگاه‌ها  

#1 دانشجو 1402-06-27 12:19
خواهش میکنم اقتصاددانان و صنعتگران و کارآفرینان که می‌توانند کارخانه و صنعتی راه‌اندازی کنند بیایند و کاندیدا شوند کسانی‌که روال ساخت کارخانه و پایه‌گذاری صنعت را بلدند چون مشکل اصلی لرستان نبود صنعت و کارگاه و کارآفرینی در استان است
نقل قول کردن
#2 خرم‌آبادی 1402-06-27 18:21
به نقل از دانشجو:
خواهش میکنم اقتصاددانان و صنعتگران و کارآفرینان که می‌توانند کارخانه و صنعتی راه‌اندازی کنند بیایند و کاندیدا شوند کسانی‌که روال ساخت کارخانه و پایه‌گذاری صنعت را بلدند چون مشکل اصلی لرستان نبود صنعت و کارگاه و کارآفرینی در استان است
بیشترین تعداد نمایندگان ما اکثرا معلم بودند یا پزشک یا نظامی و اگر اقتصاددانان و افراد شاغل در حوزه صنعت و کسب و کار را به مجلس می‌فرستادند باتوجه به شناخت و تجربه کاری شان حتما در حوزه کار و اشتغال استان لرستان کارگشایی میکردند
نقل قول کردن
#3 لُرخانی 1402-06-28 10:48
کسانی‌که قبلا نماینده بودند و چهار سال فرصت داشتند ولی آنطور که باید کارساز و قوی ظاهر نشدند الان دوباره کاندیدا شدند خب فرصت را به کسانی بدهند که برنامه و طرح و ایده صنعتی دارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا