یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: تنوع در ارائه خدمات و فعالیت‌های عمرانی و خدماتی با استفاده از معیارهای علمی و کارشناسی با هدف افزایش سطح رضایتمندی شهروندان، از مهم‌ترین عوامل در حوزه مدیریت شهری است.

به گزارش يافته‌ به نقل از روابط عمومی استانداری، حبیب‌الله دهمرده در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، افزود: موفقیت در این حوزه و دستیابی به الگوی مدیریتی موفق در بخش مدیریت شهری، مستلزم کار کارشناسی و تخصصی با زمینه‌سازی برای کاهش درصد خطا و اشتباه در روند اجرای پروژه‌هاست.

وی با تأکید بر خرد جمعی و مشورت در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌های مدیریت شهری، اظهار داشت: در این زمینه استفاده از توان علمی، تخصصی و اجرایی شوراهای اسلامی به عنوان یک فرصت ویژه و ممتاز، زمینه و بستر مناسب برای برنامه‌ریزی دقیق و اثربخش دراین عرصه را فراهم می‌کند.

استاندار لرستان گفت: در حوزه مدیریت شهری، ریسک‌پذیری و تلاش برای گسترش خدمات و تنوع در طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی، نقش مهمی در جلب رضایت شهروندان و کسب موفقیت در این حوزه دارد.

وی با اشاره به این که انجام کارهای بزرگ به طور طبیعی با مسایل و مشکلاتی همراه است، تصریح کرد: استفاده بهینه از ظرفیت‌ها، شناخت دقیق نیازها و مطالبات شهروندان و توجه به معیارهای علمی و کارشناسی در فرایند تصمیم سازی و تصمیم گیری، شرایط لازم برای موفقیت در عرصه مدیریت شهری را فراهم خواهد کرد.

دکتر دهمرده با تأکید بر برنامه‌محوری در عرصه مدیریت شهری، گفت: برنامه ریزی علمی در قالب دوره‌های کوتاه، میان و بلند‌مدت برای عمران و آبادانی شهرها با در نظر گرفتن اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی از نکات مهم در حوزه فعالیت شهرداری است.

وی تصریح کرد: برقراری ارتباط منطقی و علمی میان شهرداری و شوراها در راستای برنامه‌ریزی و اجرای طرح های عمرانی و خدماتی موجب بهره‌وری حداکثری از ظرفیت‌های موجود با کمترین هزینه و خطا در روند انجام کارها خواهد شد.

استاندار لرستان افزود: ایجاد مراکز فرهنگی، خدماتی و مجتمع‌های رفاهی و زمینه‌سازی برای توسعه فضاهای سبز به عنوان یکی از نیازهای جدی جامعه شهرنشینی از جمله مطالبات اصلی شهروندان در حوزه مدیریت شهری است.

 

دیدگاه‌ها  

#1 محسن شیعه پور 1392-01-24 11:43
درود بر استاندار لرستان و شهردار خرم آباد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا