یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس اداره حفاظت محیط زیست ازنا گفت: یک کشاورز دوستدار محیط زیست پنج قلاده روباه را به یگان حفاظت این اداره تحویل داد.
به گزارش روز پنج‌شنبه یافته، منصور درویشی گفت: یک کشاورز علاقه‌مند به محیط زیست در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان ازنا هنگام کار در مزرعه متوجه حضور پنج قلاده توله روباه بدون مادر و سرگردان در اطراف زمین خود شد که ضمن تماس با اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان آن‌ها را به یگان این اداره تحویل داد.
او افزود: این کشاورز پس از آنکه لانه روباه را در حاشیه زمین زراعی خود پیدا کرد، پی برد که مادر این توله‌ها به همراه یک توله دیگر جان خود را به علت حمله سگ‌ها و جراحات شدید از دست داده اند.
درویشی اظهار داشت: با توجه به کوچک و ضعیف بودن این پنج توله روباه‌ها که تنها چند روزی از تولد آن‌ها سپری شده است، امکان رهاسازی آن‌ها در طبیعت میسر نبود بنابراین جهت انجام اقدامات کنترلی و نگهداری به یکی از پاسگاه‌های محیط بانی منتقل شدند.
او از شهروندان خواست در صورت مشاهده حیوانات وحشی، سرگردان و یا آسیب دیده بلافاصله موضوع را بدون جابجا کردن و دست زدن به حیات وحش به یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مربوطه و یا سامانه ۱۵۴۰ محیط زیست اطلاع دهند.

دیدگاه‌ها  

#1 حاج میرزا 1402-02-07 19:01
اینقدر شرایط زندگی توی این کشور سخته که همه حیوانات در حال انقراض است ازدواج نکردن جوانان نیز نوعی انقراض انسان هاست طی همین سه سال که گوشت و مرغ گران شده است اگر به اطرافتان نگاه کنید تعداد سگ ها و گربه ها خیلی کم شده اگر گرانی ها ادامه یابد پنج سال دیگه برای نجات سگ و گربه از انقراض باید تلاش کنیم اینجا همه چیز در حال انقراض است
نقل قول کردن
#2 رام 1402-02-08 07:41
نسل انسان ھم با این گرانی روبہ انقباض چہ برسہ بہ حیوان زبان بستہ
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا