یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل استاندارد لرستان از اجرای طرح خالص فروشی شیرینی در قنادی های استان با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان در استان خبر داد.
به گزارش روز پنج‌شنبه یافته، وحید والی‌زاده مرادی با اعلام این خبر گفت: پیرو ابلاغیه سازمان ملی استاندارد ایران و مرکز ملی اندازه شناسی مبنی بر جلوگیری از کم فروشی در صنوف قنادی و شیرینی پزی با عنوان طرح خالص فروشی، کارشناسان این اداره کل، 10 صنف قنادی و شیرینی پزی در سطح شهر خرم آباد را بازرسی نمودند .
وی تصریح کرد: در رابطه با اجرای این طرح توضیحات و تذکرات لازم به واحدهای صنفی عرضه شیرینی نیز ارایه شده است.
والی‌زاده مرادی خاطر نشان کرد: قنادان موظف به تعیین قیمت و وزن جعبه و خالص شیرینی به شکل جداگانه هستند و عدم رعایت این مساله کم فروشی تلقی می شود و واحدهای متخلف به تعزیرات معرفی خواهند شد.
مدیر کل استاندارد لرستان در پایان افزود: هم‌وطنان در هنگام خرید شیرینی به درج علامت استاندارد بر روی جعبه دقت نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 Khorramabdi 1402-01-31 12:44
والله خرم اباد دمار از روزگارمان دراورد. ایهاالناس ایرمسولان به داد مردم مردم برسید، فروشندگان دمار از روزگار مردم دراوردند. مغازه کنار هم اختلاف قیمت ۱۰ هزار تومانی و دویست هزارتومانی داره
نقل قول کردن
#2 رشنو 1402-01-31 14:06
سازمان تعزیرات و اون نصفشون باید بیان نظارت کنند خیلی اختلاف قیمت زیاده اصلا دلبخواهی است کسی هم کارشون ندارد
نقل قول کردن
#3 Khorramabdi 1402-01-31 18:58
خیلی عجیبه، سامانه ۱۲۴ که ماشالا کلا روی ضبط مکالمه هست هر وقت زنگ بزنی ترتیب اثر نمیدن. از طرفی شهر کوچک هست، هر معازه دار یا فروشنده حداقل دوتا از بستگانش در تعزیرات هستند، بخاطر اینه که هر کسی ی مغازه میزنه طرف یکسال ملیاردر میشه. اقایان مسول، اقای رازانی، استاندار، دادگستری، نهادهای اطلاعتی اگر خدا را میپرستین به داد مردم برسین. نطارت بر قطعات و لوازم یدکی خودرو و مکانیکها که اصلا انجام نمیشود.
نقل قول کردن
#4 لرستان 1402-01-31 19:25
نصمیم عالی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا