یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: آزمون بهورزی به منظور جذب بهورز در مناطق روستایی و عشایری استان، صبح امروز با رقابت ۱۴۸۰ نفر داوطلب در چهار حوزه  امتحانی، در دانشکده فنی پسران خرم آباد برگزار شد.
به گزارش یافته، دکتر علی فرهادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، در این خصوص بیان داشت: این آزمون به منظور جذب بهورز در مناطق روستایی و عشایری استان (برای ۳۱۰ خانه بهداشت) و با حضور ۱۴۸۰ نفر داوطلب که ۹۲ درصد شرکت کنندگان دیپلم و زیر دیپلم و ۸ درصد نیز فوق دیپلم و لیسانس می باشند، در حال برگزاری است که ۶۷ درصد شرکت کنندگان خانم و ۳۳ درصدشان نیز آقا هستند.
دکتر فرهادی گفت: در این آزمون برای اولین بار جذب بهورز ویژه مناطق عشایری داریم تا بتوانیم خدمات بهتری را به مردم شریف استان ارائه دهیم.
 وی افزود: در این آزمون، ۳۶۵ نفر استخدام شده که از این تعداد، ۲۶۵ نفر به صورت پیمانی و ۱۰۰ نفر هم نیروی قراردادی، جذب دانشگاه می شوند.
دکتر فرهادی گفت: نتایج اولیه آزمون (سه برابر تعداد ظرفیت پذیرش) اواخر فروردین ماه ۱۴۰۲ اعلام می شود که پس از تکمیل فرآیند مصاحبه افراد جذب شده، فرآیند برگزاری کلاس و آموزش آنان در مهرماه، آغاز می‌گردد.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1401-12-19 22:50
۹۲ درصد زیر دیپلم و دیپلم هستند؟ پس چطور من با مدرک فوق لیسانس رفتم بهم گفتن که نمیتونم شرکت کنم :cry:
نقل قول کردن
#2 سالاروند بختیاری 1401-12-20 06:43
اینهمه نیروی زیر دیپلم که سواد دانشگاهی ندارند به چه درد علوم پزشکی میخورند؟
نقل قول کردن
#3 شیراوند چگنی 1401-12-20 10:47
حداقل آزمونی برگزار کنند و عدالت باشه و آموزش ببینند وگرنه با مدرک سیکل و دیپلم قراره چه تحولی در علوم پزشکی صورت بگیره؟
نقل قول کردن
#4 چگنی شیراوند 1401-12-22 19:08
خوب اگه دیپلم نداشته باشی که دانشگاه رات نمیدن استاد هیچی کاموی
نقل قول کردن
#5 چگنی شیراوند 1401-12-22 19:11
خوب استاد اگه دیپلم نداشته باشی چطور دانشگاه رات میدن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا