یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: بخش عمده‌ای از آزاد راه خرم‌آباد- اراک تحت پوشش تلفن همراه قرار گرفت و مشکل آنتن دهی آن برطرف شد.
به گزارش روز پنج‌شنبه  یافته، نبی‌اله شمسی‌فردر جمع خبرنگاران از راه‌اندازی سایت تلفن همراه آزاد راه خرم‌آباد – اراک خبر داد و گفت: در راستای پاسخ به مطالبات مردم و مسئولین و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی و اهمیت ایجاد پوشش در آزاد راه خرم‌آباد، بروجرد، اراک، مخابرات منطقه لرستان با مشارکت اپراتور همراه اول اقدام به احداث سایت در ورودی آزاد راه خرم‌آباد- بروجرد به اراک از سمت خرم‌آباد در نزدیکی روستای” نمکلان”کرد که با لطف خدا و تلاش های صورت گرفته امروز این سایت راه اندازی شد.
وی افزود: با بهره‌برداری از این سایت عدم پوشش و ضعف در آنتن دهی بخشی از آزاد راه در محدوده عوارضی خرم‌آباد تا” نمکلان” به طول تقریبی چهار کیلومتر که قبلا از پوشش مناسبی برخوردار نبود، مرتفع شد.
شمسی‌فر گفت: جهت اجرای این سایت اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است و از پس میزان پوشش محدوده ورودی آزاد راه از سمت خرم آباد تا تونه “پونه “که کار پوشش دهی آن به اپراتور همراه اول واگذار شده بود به میزان قابل قبول رسیده و از کیفیت خوبی برخوردار خواهد بود.
وی در ادامه از تلاش‌های ارزشمند همکاران مخابرات منطقه لرستان،دالوند معاونت عمرانی استاندار، رازانی مدیر کل بازرسی استان، صارمی مدیر فناوری اطلاعات استان، شرکت توزیع برق و شرکت آزاد راه خرم آباد به اراک که نقش به‌سزایی در تسریع اجرای پروژه و تحقق این امر داشتند، تقدیر کرد

دیدگاه‌ها  

#1 سیروس حاتمی 1401-12-18 22:35
این آزادراه نقص داره اولا روشنایی ضعیفی داره دوما دوربین کنترل سرعت نداره و هیچ تقاطع و دوربرگردانی نداره و پلیس هم نظارت نمیکنه و دولت ایراداتی را رفع کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا