یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تكذيب خبر عزل منوچهر فراقي فرماندار ويژه بروجرد- يافتهاستاندار لرستان شایعه عزل "منوچهر فراقي" فرماندار بروجرد با دستور رئيس‌جمهور به خاطر عدم برگزاری همایش تبیین شخصیت امام خمینی(ره) در این شهر را تکذیب کرد.

به گزارش يافته به نقل از ايرنا، "هوشنگ بازوند" افزود: تا کنون هیچ نامه و یا خبر رسمی از وزارت کشور در این خصوص به استانداری لرستان ارسال نشده است.

وی گفت: دیگر شایعات مطرح شده در خصوص توبیخ مدیریت ارشد استان لرستان نیز شایعه و کاملاً بی اساس است و در این زمینه نیز هیچ نامه و یا مکتوبه‌ای از وزارت کشور و دیگر نهادهای مسوول ارسال و ارائه نشده است.

امروز برخی پایگاه‌های اینترنتی، خبری در خصوص عزل فرماندار بروجرد و توبیخ استاندار لرستان توسط وزارت کشور به دلیل لغو همایش تبیین شخصیت امام خمینی(ره) در بروجرد را منتشر کردند.

استاندار لرستان دیروز نیز در نشست شورای اداری استان گفته بود: "سیدحسن خمیني" عزیز همه مردم لرستان است و شورای تأمین استان سخن‌رانی وی در همایش مذکور را با جدیت تصویب کرده بود اما برگزاری این همایش بنا به درخواست برگزارکنندگان به زمان دیگری موکول شده است.

لينك خبر عزل در پايگاه خبري انتخاب (كليك كنيد)

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 م 1393-02-26 18:19
استاندار محترم لطفادر مورد خبر لغو سخرانی به صورت شفاف توضیح دهید
نقل قول کردن
#2 احمد 1393-02-26 21:23
يافته تو هم باندباز شدی؟ واقعیت رو بنویس :zzz چ
______________________________
يافته: متوجه منظور شما نمي‌شويم! امروز خبري در مورد عزل فرماندار بروجرد منتشر شد و ماهم صحبت‌هاي فرماندار بروجرد در مورد كذب بودن آن را زديم(كما اين كه ايشان همچنان فرماندار است)
نقل قول کردن
#3 قدرشناس 1393-02-27 02:06
فراقی دوست داریم چون انسان خوش برخورد وپاکدستی هستی .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا