یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان در دیدار با رئیس سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به استعداد فرودگاه خرم‌آباد برای انجام پروازهای تجاری و مسافربری به خارج از مرزهای کشور، خواستار افزایش تعداد پروازهای فرودگاه خرم‌آباد و توسعه زیرساخت‌های لازم شد .


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان  فرهاد زیویار در دیداری که با کاپیتان محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور داشت، موضوع افزایش تعداد پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را پیگیری کرد.
استاندار لرستان با اشاره به تعدد ظرفیت های بی نظیر لرستان در زمینه تولید محصولات مختلف که قابلیت صادرات به خارج از کشور را دارند و لزوم تلاش در جهت به فعلیت رساندن این ظرفیت ها، گفت: توسعه پروازها ارتباط مستقیم با رونق اقتصادی استان دارد که این موضوع در دیدار با کاپیتان محمدی بخش مورد پیگیری قرار گرفت .
زیویار اظهار داشت: اهمیت برقراری پروازهای مستقیم از فرودگاه خرم آباد به سمت مشهد و عتبات عالیات و پرواز های تجاری از مهمترین محورهای این جلسه بود که در این رابطه گزارشی از وضعیت زیرساخت های فرودگاه خرم‌آباد به رئیس سازمان هواپیمایی کشور ارائه شد .
وی تصریح کرد: با توجه به قابلیت فرودگاه خرم آباد برای فرود هواپیماهای پهن پیکر، زمینه استفاده از این ظرفیت در جهت حمل و نقل انواع کالا به صورت هوایی در استان مهیاست که این موضوع در دیدار امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نماینده عالی دولت در استان لرستان با تاکید بر اینکه فرودگاه خرم‌آباد مستعد انجام پروازهای تجاری و مسافربری است، افزود: فرودگاه خرم آباد بواسطه موقعیت جغرافیایی استان در غرب کشور، شرایط را برای حمل و نقل انواع محموله های صادراتی از طریق هوایی ( کارگو) به خارج از مرزها بویژه کشورهای منطقه داراست .
زیویار خاطرنشان کرد: فرودگاه خرم آباد علاوه بر پروازهای مسافرتی، می تواند در زمینه تجارت کالا نیز موفق عمل نماید و موجبات رونق اقتصادی استان از این طریق فراهم شود که در این دیدار بر لزوم راه اندازی ‌پروازهای تجاری تاکید شد .وی با بیان اینکه رئیس سازمان هواپیمایی کشور در این دیدار بر استعداد های فرودگاه خرم‌آباد اشاره داشته است، گفت: به منظور اجرایی نمودن این طرح راهبردی ضرورت دارد زیرساخت های فرودگاه خرم‌آباد متناسب با تجارت هوایی توسعه یابد .
لازم به ذکر است کاپیتان محمدی رئیس سازمان هواپیمایی کشور در پایان این دیدار بر ضرورت توسعه فرودگاه خرم‌آباد و افزایش پرواز ها با هدف ایجاد رونق اقتصادی در لرستان، با توجه ظرفیت ها و منابع موجود در حوزه های مختلف تاکید کرد و در رابطه با همکاری لازم برای اجرایی شدن این طرح قول مساعد داد.


دیدار استاندار لرستان و مدیرعامل بانک ملی ایران
به منظور پیگیری اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، استاندار لرستان و مدیر عامل بانک ملی ایران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، در این راستا  زیویار عصر روز دوشنبه شانزدهم آبان ماه با دکتر فرزین دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار با رویکرد اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور و رفع مشکلات واحد‌های اقتصادی استان انجام شد.

استاندار لرستان در حاشیه ی این دیدار و در گفتگو با اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان موضو عات عنوان شده در این نشست را تشریح کرد.

 زیویار پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور در بخش های مختلف صنعتی و کشاورزی را مهم ترین موارد عنوان شده در این نشست قلمداد کرد.

وی همچنین تصمیم گیری در خصوص تصویب منابع ارزی طرح لاستیک سازی خرم آباد با عاملیت بانک ملی، توسط صندوق توسعه ملی را دیگر موضوع مطرح شده در این دیدار عنوان کرد.

استاندار لرستان در این خصوص از موافقت اولیه مدیرعامل بانک ملی برای اجرایی شدن آن خبر داد.

 زیویار حجم سرمایه‌گذاری این طرح را ۷ هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

وی اظهار کرد: این طرح در سال ۱۳۹۴ کلنگ زنی شده و پیشرفت فیزیکی آن در حال حاضر حدود ۲۰ درصد می‌باشد.

استاندار لرستان ادامه داد: تصویب تامین منابع آن از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در سال گذشته می باشد.

دکتر زیویار عنوان کرد: در صورت بهره برداری، این طرح برای ۱۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

وی همچنین گفت: موضوع بعدی مطرح شده در این جلسه، تامین منابع ۳۲۵ میلیارد تومانی بخش کشاورزی بود که در این خصوص نیز مباحثی عنوان شد.

استاندار لرستان ابراز کرد: موافقت بانک ملی با پرداخت افزایش حد اعتباری شرکت نساجی از ۱۲۰ به ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر موضوع جلسه بود که با موافقت بانک ظرف روزهای آتی پرداخت خواهد شد.

 زیویار تصریح کرد: موضوع ماده ۵۶ جاده خرم آباد پلدختر توسط کنسرسیوم بانکی، مرکب از بانکهای ملی ،سپه و پاسارگاد با مدیریت بانک ملی، مورد دیگری بود که در این نشست پیگیری شد.

وی افزود: این برنامه در دست انجام است و قسط اول آن توسط این بانکها تامین و پرداخت شده است.

گفتنی است در این دیدار مهندس سیروس ابراهیمی و مهندس محمد حسین جناب، به ترتیب معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری لرستان نیز حضور داشتند.

دیدگاه‌ها  

#1 سربندی 1401-08-17 09:25
از تصویب احداث فرودگاه بروجرد در اقتصادی ترین منطقه لرستان 23 سال گذشته است. فرودگاه های سقز، کاشان، آباده و.. همزمان با فرودگاه بروجرد تصویب شدند ولی اکنون به بهره برداری رسیده اند.
این از مصیبت های بروجرد است که برای توسعه و پیشرفت به سد بلندی به نام "مدیران لرستان" برخورد کرده است.
نقل قول کردن
#2 حاج میرزا 1401-08-17 09:49
جالب است رئیس سازمان هواپیمایی خواستار توسعه زیر ساخت های فرودگاه شده و استاندار گفته فرودگاه ظرفیت نشت و برخواست هواپیماهای پهن پیکر را دارد کدامشان راست می گوید بماند لطفا فعلا یک پلکان به فرودگاه بدهید تا هر دفعه مزاحم فرودگاه کرمانشاه نشویم پرواز بین المللی پیشکش
نقل قول کردن
#3 دیناروند 1401-08-17 11:24
فرودگاه خرم‌آباد جزء اولین فرودگاه‌های ایرانه و سال ۱۳۰۴ درست شده و قدیمی‌ترین فرودگاه غرب کشور به حساب میاد و همچنین سال ۱۳۰۲ خرم‌آباد شهرداری داشته است
نقل قول کردن
#4 چگنی 1401-08-17 11:26
مهندس بازوند استاندار پیشین لرستان گفت تا زمانیکه فرودگاه خرم‌آباد بین‌المللی نشود هیچ سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاری در صنعت به لرستان نمی آید لذا تصمیم به افزایش طول باند فرودگاه گرفت ولی خادمی اهل کهگیلویه وقتیکه استاندار شد دستور قطع ادامه ساخت باند فرودگاه را داد و همچنین دستور توقف ساخت استانداری لرستان را داد
نقل قول کردن
#5 احمد دریکوند 1401-08-17 11:27
ورودی خرم‌آباد از فرودگاه تا میدان شقایق درست شود الان پل ماسور از سال ۱۳۹۶ تا الان بلاتکلیف است و این مسیر هیچ درختکاری و فضای سبز و باندکندرو و روشنایی و خط کشی ندارد
نقل قول کردن
#6 اکبر-ظ 1401-08-17 17:06
لاستیک سازی پروژه مهمی است امیدواریم این طرح خوب اجرایی شود.
نقل قول کردن
#7 میرمقدم 1401-08-17 17:37
دو ساله خرم‌آباد و بروجرد و ازنا منطقه ویژه اقتصادی معرفی شدند اما دریغ از کوچکترین کاری در این شهرها :cry:
نقل قول کردن
#8 شاهرخی 1401-08-17 20:31
به نقل از سربندی:
از تصویب احداث فرودگاه بروجرد در اقتصادی ترین منطقه لرستان 23 سال گذشته است. فرودگاه های سقز، کاشان، آباده و.. همزمان با فرودگاه بروجرد تصویب شدند ولی اکنون به بهره برداری رسیده اند.
این از مصیبت های بروجرد است که برای توسعه و پیشرفت به سد بلندی به نام "مدیران لرستان" برخورد کرده است.
سربند نام شهری در استان مرکزی(اراک)است لطفا در مورد مسائل استان محل تولدتان نظر دهید و کاری به کار لرستان نداشته باشید
نقل قول کردن
#9 خورشیدی 1401-08-17 20:33
به نقل از سربندی:
از تصویب احداث فرودگاه بروجرد در اقتصادی ترین منطقه لرستان 23 سال گذشته است. فرودگاه های سقز، کاشان، آباده و.. همزمان با فرودگاه بروجرد تصویب شدند ولی اکنون به بهره برداری رسیده اند.
این از مصیبت های بروجرد است که برای توسعه و پیشرفت به سد بلندی به نام "مدیران لرستان" برخورد کرده است.
اولا بروجرد فرمانداری ویژه دارد و بودجه اش مستقیم از تهران میاد دوما ساخت فرودگاه و تامین بودجه آن زیر نظر سازمان هواپیمایی کشور و دولت و وزارتخانه های تهران و خارج از حیطه وظایف استان است شما که روندها را نمیشناسی الکی و بدون اطلاع نظر ندهید
نقل قول کردن
#10 الماسی 1401-08-17 20:34
به نقل از سربندی:
از تصویب احداث فرودگاه بروجرد در اقتصادی ترین منطقه لرستان 23 سال گذشته است. فرودگاه های سقز، کاشان، آباده و.. همزمان با فرودگاه بروجرد تصویب شدند ولی اکنون به بهره برداری رسیده اند.
این از مصیبت های بروجرد است که برای توسعه و پیشرفت به سد بلندی به نام "مدیران لرستان" برخورد کرده است.
سربندی ها اصالتا از ایل براهویی بلوچستان هستند که زمان تیمورلنگ به سربند اراک تبعید می‌شوند و متاسفانه عده‌ای که اصلا متولد لرستان نیستند می‌آیند در مورد لرستان نظر می‌دهند چرا؟؟؟
نقل قول کردن
#11 اکبر-ظ 1401-08-17 20:46
به نقل از دیناروند:
فرودگاه خرم‌آباد جزء اولین فرودگاه‌های ایرانه و سال ۱۳۰۴ درست شده و قدیمی‌ترین فرودگاه غرب کشور به حساب میاد و همچنین سال ۱۳۰۲ خرم‌آباد شهرداری داشته است

و همچنین پست و تیپاکس که سابقه 60 ساله در خرم اباد دارند.
نقل قول کردن
#12 اکبر-ظ 1401-08-17 20:49
به نقل از سربندی:
از تصویب احداث فرودگاه بروجرد در اقتصادی ترین منطقه لرستان 23 سال گذشته است. فرودگاه های سقز، کاشان، آباده و.. همزمان با فرودگاه بروجرد تصویب شدند ولی اکنون به بهره برداری رسیده اند.
این از مصیبت های بروجرد است که برای توسعه و پیشرفت به سد بلندی به نام "مدیران لرستان" برخورد کرده است.

به مدیران استان مربوط نیست.مسئولین توسعه فرودگاهها قوانینی دارند که فاصله دو فرودگاه نباید از حد مشخصی کمتر باشد.قبلا 300 کیلومتر بود الان گویا 150 کیلومتر مد نظر است.
نقل قول کردن
#13 بختیاری 1401-08-17 21:28
به نقل از سربندی:
از تصویب احداث فرودگاه بروجرد در اقتصادی ترین منطقه لرستان 23 سال گذشته است. فرودگاه های سقز، کاشان، آباده و.. همزمان با فرودگاه بروجرد تصویب شدند ولی اکنون به بهره برداری رسیده اند.
این از مصیبت های بروجرد است که برای توسعه و پیشرفت به سد بلندی به نام "مدیران لرستان" برخورد کرده است.
شما همونی که گفتی جمعیت الیگودرز به اندازه دانش آموز بروجرد نیست درصورتیکه جمعیت بروجرد سال۲۰۱۶ دویست و سی هزارنفر بوده و همان سال جمعیت الیگودرز۱۴۰هزار نفر بوده و اگر جمعیت الیگودرز کم شده بخاطر نبود کار و صنعت و مهاجرت به اراک و اصفهان است الیگودرز پهناورترین شهرستان لرستانه و بیشترین بخش و روستا و بیشترین فاصله با مرکزاستان را داره و باید فرمانداری ویژه در الیگودرز تاسیس میشد شما هم تاسیس فرودگاه را برای استان شدنتون میخایید ولی دورود و ازنا و الیگودرز بختیاری اند و هیچ شباهت زبانی و فرهنگی با شما ندارند لطفا مارو وارد جنجالات خود نکنید هرچند اصلیت شمام مال استان مرکزی است سربند مال اراکه
نقل قول کردن
#14 موسوی 1401-08-17 21:34
به نقل از سربندی:
از تصویب احداث فرودگاه بروجرد در اقتصادی ترین منطقه لرستان 23 سال گذشته است. فرودگاه های سقز، کاشان، آباده و.. همزمان با فرودگاه بروجرد تصویب شدند ولی اکنون به بهره برداری رسیده اند.
این از مصیبت های بروجرد است که برای توسعه و پیشرفت به سد بلندی به نام "مدیران لرستان" برخورد کرده است.
برید به وزیر راه و شرکت هواپیمایی کشور بگید چرا حرف زدنت را سر ما میزنی؟ هرچند اصالت شما هم مربوط به لرستان نیست و سربندی ها از اراک به بروجرد مهاجرت کردند مثل خوانساری ها که از اصفهان به بروجرد آمدند. یکی از مشکلات لرستان هم دخالت استان‌های همسایه در مسائل لرستانه
نقل قول کردن
#15 حبیب 1401-08-17 22:51
توروخداازاین شوخی هانذارید تعداد پروازهای هفتگی مون زمانی ۱۲تا بود الان روز به روز کمتر میشه هفته ای ۶تا.تازه پرواز به هیچ ازتانی نداریم بعد لاف پرواز بین المللی هم میزنند
نقل قول کردن
#16 فریاد 1401-08-18 03:11
شما همین ی پرواز با این گاری پرنده رو درست و بموقع انجام بده پرواز تجاری پیشکشتون
نقل قول کردن
#17 سربندی 1401-08-18 08:47
شاهرخی، بختیاری، الماسی و موسوی !!!
بزرگوار که با نام های متعدد می نویسی که من چون فامیلی ام سربندی است پس اهل اراک هستم و حق اظهار نظر درابره بروجرد و لرستان را ندارم، بدانید : متولد خیابان جعفری محله مسجد جامع بروجرد و مطمئنا 5 تا از اجداد ما مدفون در بروجرد هستند قبل از اونو خبر ندارم!!!
نقل قول کردن
#18 الماسی 1401-08-18 13:18
به نقل از سربندی:
شاهرخی، بختیاری، الماسی و موسوی !!!
بزرگوار که با نام های متعدد می نویسی که من چون فامیلی ام سربندی است پس اهل اراک هستم و حق اظهار نظر درابره بروجرد و لرستان را ندارم، بدانید : متولد خیابان جعفری محله مسجد جامع بروجرد و مطمئنا 5 تا از اجداد ما مدفون در بروجرد هستند قبل از اونو خبر ندارم!!!
برید سرچ کنید و پرس و جو کنید سربند نام شهری در استان مرکزی(اراک)است و سرچ کنید شرایط لازم برای ساخت فرودگاه چیه و کی باید بودجه اش را و مجوزش را بدهد.
نقل قول کردن
#19 اسد خدابخشی 1401-08-18 13:20
به نقل از اکبر-ظ:
به نقل از سربندی:
از تصویب احداث فرودگاه بروجرد در اقتصادی ترین منطقه لرستان 23 سال گذشته است. فرودگاه های سقز، کاشان، آباده و.. همزمان با فرودگاه بروجرد تصویب شدند ولی اکنون به بهره برداری رسیده اند.
این از مصیبت های بروجرد است که برای توسعه و پیشرفت به سد بلندی به نام "مدیران لرستان" برخورد کرده است.

به مدیران استان مربوط نیست.مسئولین توسعه فرودگاهها قوانینی دارند که فاصله دو فرودگاه نباید از حد مشخصی کمتر باشد.قبلا 300 کیلومتر بود الان گویا 150 کیلومتر مد نظر است.
دولت میلی برای ساخت فرودگاه در شهری که دورتادورش فرودگاهه نداره هم ملایر فرودگاه داره هم اراک و هم خرم‌آباد دولت مگه پولدار باشه بیاد تو بروجردم فرودگاه بزنه کار دست دولته
نقل قول کردن
#20 قربان الواری 1401-08-18 13:21
بلیطش گرونه و هواپیماهای ایرانم کیفیت درجه یک ندارند و کسی استقلال نمیکنه
نقل قول کردن
#21 بازگیر 1401-08-18 13:30
به نقل از موسوی:
به نقل از سربندی:
از تصویب احداث فرودگاه بروجرد در اقتصادی ترین منطقه لرستان 23 سال گذشته است. فرودگاه های سقز، کاشان، آباده و.. همزمان با فرودگاه بروجرد تصویب شدند ولی اکنون به بهره برداری رسیده اند.
این از مصیبت های بروجرد است که برای توسعه و پیشرفت به سد بلندی به نام "مدیران لرستان" برخورد کرده است.
برید به وزیر راه و شرکت هواپیمایی کشور بگید چرا حرف زدنت را سر ما میزنی؟ هرچند اصالت شما هم مربوط به لرستان نیست و سربندی ها از اراک به بروجرد مهاجرت کردند مثل خوانساری ها که از اصفهان به بروجرد آمدند. یکی از مشکلات لرستان هم دخالت استان‌های همسایه در مسائل لرستانه
در کتاب دانشنامه جهان اسلام هم نوشته که دکتر زرین‌کوب اصالتا از خوانسار اصفهان مهاجرت کردند بروجرد و این مطلب در جلد ۷ دانشنامه جهان اسلام آمده‌است
نقل قول کردن
#22 سید رسول موسوی 1401-08-18 13:32
به نقل از سربندی:
شاهرخی، بختیاری، الماسی و موسوی !!!
بزرگوار که با نام های متعدد می نویسی که من چون فامیلی ام سربندی است پس اهل اراک هستم و حق اظهار نظر درابره بروجرد و لرستان را ندارم، بدانید : متولد خیابان جعفری محله مسجد جامع بروجرد و مطمئنا 5 تا از اجداد ما مدفون در بروجرد هستند قبل از اونو خبر ندارم!!!
چه ربطی داره هر کس اصالتی داره و جد تمام سادات هم از عربستان بوده و الان ۱۴۰۰ ساله تو ایران و سایر کشورهای اسلامی هستن شما هم طبق تواریخ اولتون از ایل براهویی بلوچستانید که در قرن ۷ به سربند اراک تبعید شدید
نقل قول کردن
#23 حاج میرزا 1401-08-18 13:47
به نقل از الماسی:
به نقل از سربندی:
از تصویب احداث فرودگاه بروجرد در اقتصادی ترین منطقه لرستان 23 سال گذشته است. فرودگاه های سقز، کاشان، آباده و.. همزمان با فرودگاه بروجرد تصویب شدند ولی اکنون به بهره برداری رسیده اند.
این از مصیبت های بروجرد است که برای توسعه و پیشرفت به سد بلندی به نام "مدیران لرستان" برخورد کرده است.
سربندی ها اصالتا از ایل براهویی بلوچستان هستند که زمان تیمورلنگ به سربند اراک تبعید می‌شوند و متاسفانه عده‌ای که اصلا متولد لرستان نیستند می‌آیند در مورد لرستان نظر می‌دهند چرا؟؟؟

آقا نظر دادن گناه نیست اهل هر کجا که باشی حرف درستی میزند لرها فقط بلد هستند مقابل هم قرار گیرند ولی با غریبه مشکلی ندارند
نقل قول کردن
#24 مهرداد چگنی 1401-08-19 12:16
ساخت و طراحی فرودگاه و امتیاز اون و بودجه اون در ید قدرت استاندار و مسئولان استان نیست بلکه دولت باید نتیجه و تصمیم بگیرد همچنین هر طرحی ابتدا پیشینه تحقیقی داره و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اولویت بندی میکنه و مجلس تایید میکنه و دولت ردیف بودجه میده بعد قسط بندی میشه و اینطوری نیست هر طرحی بدون مطالعه تاسیس و احداث شود همچنین اداره بازرسی و دیوان محاسبات اداری بر تمامی طرحها و چگونگی خرج و بودجه آنها نظارت مستقیم دارند چرا عده ای ندانسته فقط حرف بدون سند میزنند؟؟؟ بعدش فرودگاه مثل ترمینال نیست که هر شهری یک فرودگاه داشته باشه بنا به نیاز و تصمیم مجلس و دولت با آن موافقت میشود
نقل قول کردن
#25 فرزاد 1401-08-19 15:13
واقعا از این مدل موضع گیری های این چند نفر بسیار متاثر شدم ، انگار با هم پدر کشتگی دارن....
بابا بس کنین این جدال های بیهوده رو ...
یکی از عقب مانده ترین استان های کشور هستیم و یکی از دلایل اصلیش هم رفتارهائی از این دسته...
نقل قول کردن
#26 سلاحورزی 1401-08-19 21:56
به نقل از فرزاد:
واقعا از این مدل موضع گیری های این چند نفر بسیار متاثر شدم ، انگار با هم پدر کشتگی دارن....
بابا بس کنین این جدال های بیهوده رو ...
یکی از عقب مانده ترین استان های کشور هستیم و یکی از دلایل اصلیش هم رفتارهائی از این دسته...
یک فعال اقتصادی نروژی که به اتاق بازرگانی لرستان دعوت شده بود گفته بود که لرستان اینقدر معدن سیمان داره میتونه ۱۰۰۰ کارخانه سیمان داشته باشه تا مدت ۱۰۰۰ سال سیمان تولید کنه، چهارمین استان پرآب ایرانه ۶۵ آبشار داره، بزرگترین تولیدکننده عسل و حبوبات و انجیر و محصولات دامی است، پلدختر ۳۴ طاقدیس نفت داره، بزرگترین پل‌های تاریخی رو داره، بیشترین آثار فلزی تاریخی رو داره، سایت تاریخی چوب تراش بخش پاپی خرم‌آباد بزرگترین سایت مفرغی دنیاست بیشترین آثار مفرغی ایران و جهان تو این سایت کشف شده، مشکل لرستان دخالت کسانی در امور آستانه که اصلا اهل و متولد این استان نیستند
نقل قول کردن
#27 اصلان مرادی 1401-08-19 21:58
به نقل از مهرداد چگنی:
ساخت و طراحی فرودگاه و امتیاز اون و بودجه اون در ید قدرت استاندار و مسئولان استان نیست بلکه دولت باید نتیجه و تصمیم بگیرد همچنین هر طرحی ابتدا پیشینه تحقیقی داره و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اولویت بندی میکنه و مجلس تایید میکنه و دولت ردیف بودجه میده بعد قسط بندی میشه و اینطوری نیست هر طرحی بدون مطالعه تاسیس و احداث شود همچنین اداره بازرسی و دیوان محاسبات اداری بر تمامی طرحها و چگونگی خرج و بودجه آنها نظارت مستقیم دارند چرا عده ای ندانسته فقط حرف بدون سند میزنند؟؟؟ بعدش فرودگاه مثل ترمینال نیست که هر شهری یک فرودگاه داشته باشه بنا به نیاز و تصمیم مجلس و دولت با آن موافقت میشود
احسنت عده‌ای خیال می‌کنند مثلا پول و بودجه را می‌ریزند توی گونی و دو دستی میدن دست استاندار یا نماینده یا رئیس اداره درصورتیکه برای هر طرحی قدم به قدم قانون گذاشتن و محاله بدون تایید چندین سازمان ریالی پرداخت کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا