یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری متهم و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با ترفند سرمایه‌گذاری در شهرستان خرم آباد خبر داد.
به گزارش  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ \"فرهاد ابدال چگنی"در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه یک شهروند به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه فردی که خود را بازار یاب معرفی کرده است مبالغ را از وی کلاهبرداری می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد کلاهبردار با وعده‌های توخالی مبنی بر مشارکت در فعالیت اقتصادی و خرید لوازم خانگی، مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از مالباخته دریافت و متواری شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان، تصریح کرد: ماموران با کار‌های اطلاعاتی و پلیسی متهم را در اطراف خرم آباد شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیرکردند.
سرهنگ ابدال چگنی، اظهار داشت: متهم به جرم خود و اخذ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری معترف شد و همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد و مردم در صورت برخورد با این گونه موارد بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 میرمقدم 1401-08-15 13:41
مردم چقدر ساده اند که پولشون را دادن دست این شیارها
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا