یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری عامل تیراندازی و قدرت‌نمایی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روز شنبه یافته، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع تیراندازی و قدرت نمایی در خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد هنجار شکن شدند و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات موفق شدند وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خرم آباد، گفت: در بازرسی از محل اختفا متهم یک قبضه سلاح شکاری کشف و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
سرهنگ قاسمی عنوان کرد: پلیس و دستگاه قضائی با اقتدار با افرادی که به هر نحو مبادرت به قانون شکنی کنند و یا در صدد تشویش اذهان عمومی و برهم زدن امنیت جامعه باشند برخورد قاطع خواهد کرد.
 
دست کلاهبردار رو شد
فرمانده انتظامی استان ازدستگيري یک نفر و کشف کلاهبرداري به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبرداد.
سردار "یحیی الهی" در اين باره بيان داشت: در پي مراجعه شهروندي به پليس آگاهي استان و اعلام اينکه يک نفر با به کارگيري روش هاي متقلبانه مبلغي را از وي کلاهبرداري کرده است، موضوع به صورت وي‍‍‍‍ژه در دستور ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات و استعلامات به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد، فرد کلاهبردار به مال باخته پیشنهاد می کند جهت رفع مشکلات مالی وی قادر است تسهیلات بانکی با مبالغ بالا برای متشاکی اخذ کند و با این ترفند مبلغ 10میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.
فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی استان، اظهار داشت: متهم دستگير شده در تحقیقات پليس و مواجهه با دلايل و مستندات به کلاهبرداری به ارزش 10میلیارد ریال معترف شد و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
سردار الهی در پايان خاطر نشان شد: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبه رو خواهد شد و شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك، قبل از هر گونه اقدامي بلافاصله با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تماس حاصل نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 رشنو 1401-08-14 20:00
این همه سلاح گرم غیرمجاز در دست مردم عادی چکار می‌کند؟ چرا نیروهای امنیتی سلاحهای گرم در دست مردم عادی را جمع‌آوری نمی‌کنند؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا