یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس فدراسیون فوتبال ایران: به صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی، خیلی خیلی‌امیدواریم.
به گزارش یافته، مهدی تاج که برای حضور در مجمع انتخابات هیأت فوتبال استان لرستان در خرم‌آباد حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران گفت: برای صعود از دور مقدماتی جام جهانی قطر، خیلی خیلی‌امیدوار هستیم.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت: هر زمان که نام فوتبال لرستان به گوشم می‌رسد، یاد همایون بهاروند می‌افتم، ‌ایشان منشأ خدمات ارزنده‌ای برای فوتبال لرستان بوده‌اند، به دنبال آن هستیم تا از تجربیات‌ایشان در فدراسیون فوتبال استفاده کنیم.
وی افزود: سهم لرستان در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان خوب است، در بخش بانوان و داوری هم، فوتبال لرستان رشد مثبتی داشته است، در مجموع عملکرد هیأت لرستان قابل قبول به حساب می‌آید.
تاج تصریح کرد: در جلسه‌ای که با فتاح مدیر بنیاد مستضعفان داشته‌ایم، قول ساخت پنجاه زمین چمن مصنوعی، را در استان‌های محروم گرفته‌ایم.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به ضرورت استفاده از war بیان گفت: خوشبختانه در این چند هفته که اشتباهات داوری داشته‌ایم، بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شدند، با اشتباهات رخ داده از جانب داور‌ها، اگر بازی‌ها تماشاگر داشت، ما با مشکل مواجه می‌شدیم. همین موضوع اهمیت استفاده از var را نشان می‌دهد، استفاده از آن مستلزم هزینه و ایجاد زیر ساخت‌های لازم است.
وی خاطرنشان کرد: همچنان که در بخش فوتبال چمنی روند رو به رشد خوبی را در حال پیمودن هستیم، که صعود به جام جهانی یکی از نشان‌های آن است، در بخش فوتسال و فوتبال ساحلی در آسیا حرف اول را می‌زنیم و در سطح جهان نیز از کشور‌های مطرح به شمار می‌رویم.

شایان ذکر است در مجمع انتخابات هیأت فوتبال استان لرستان و براساس آرای اعضای مجمع این هیات فوتبال، ولی الله خسروی با ۲۵ رای ماخوذه موفق به کسب تمامی آرا شد و به مدت چهار سال ریاست هیات فوتبال استان را برعهده گرفت. همچنین با رای اعضا، سید مسعود شاهرخی با  ۲۴ رأی نائب رئیس آقایان، مهستی ظفریان با ۲۵ رأی  نائب رئیس بانوان، حامد صیاد منصور با اخذ ۲۴ رأی به‌عنوان نماینده هیئت‌های شهرستانی و منوچهر رئوفی با کسب ۲۴ رأی به‌عنوان نماینده باشگاه‌های فوتبال لرستان انتخاب شدند.

 
 
رضا طولابی/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 افلاک 1401-08-02 12:14
۱۲ ساله آقای خسروی سکان دار هیت فوتبال هستش چه گلی بر سر این فوتبال زده تیم خیبر داریم اونم دکتر عبدی داره خرج میگنه تیم پایه که کلا ضعیف جایگاه نداره..مگه میشه یک نفر ثبت نام کنه
نقل قول کردن
#2 دریکوند 1401-08-02 12:35
شاید ۳۰ ساله که آقای تاج در فدراسیون فوتباله و معلوم نیست کی بازنشست میشه
نقل قول کردن
#3 شیراوند 1401-08-02 12:36
ایران اصلا بازی تدارکاتی قوی انجام نداده و تیم هماهنگی نداره بعد چطور صعود کنه دور بعدی؟؟؟ بلندپروازی میکنید آقای تاج
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا