یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و شورای شهر با بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی دبیرستان امام جعفر صادق (ع) خرم آباد آیین افتتاح طرح شهید سلیمانی برگزار شد.
به گزارش یافته، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش در این آیین به اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در سطح کشور که با هدف متناسب‌سازی و بهینه‌سازی فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای در حال انجام است اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این طرح ۳۳ چمن مصنوعی، ۵ سالن ورزشی سقف بلند، ۶ زمین ساحلی و ۱۴ کلاس درس تربیت بدنی به لرستان اختصاص پیدا کرده است.
رضا عزتی با اشاره به پیشرفت مطلوب این پروژه‌ها در سطح لرستان افزود: امروز ۴ زمین چمن مصنوعی، ۳ زمین ساحلی و ۱۴ کلاس درس تربیت بدنی در استان به بهره‌برداری رسید که اعتباری بیش از ۳ میلیارد تومان برای این طرح‌ها هزینه شده است.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هم با بیان اینکه یک سوم اعتبار این پروژه‌ها از سوی وزارت آموزش و پرورش تأمین شده اظهارداشت: مابقی اعتبار باید با کمک خیرین، اعتبارات استانی و همراهی سایر دستگا ه‌ها تأمین شود.
امین جمشیدی گفت: در مجموع ۶۲ پروژه ورزشی در استان در حال احداث است که همزمان با هفته تربیت بدنی ۲۱ طرح آن افتتاح و در اختیار دانش‌آموزان و فرهنگیان قرار خواهد گرفت.
وی ابراز‌امیدواری کرد که با کمک سایر دستگا ه‌ها طرح‌های ورزشی شهید سلیمانی تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

عکس و خبر:‌امین آقامیرزایی


افتتاح اتاق درس تربیت بدنی درمدرسه متوسطه حرفه‌ای ابوعلی سینا  شهر خرم آباد

صبح امروز سه شنبه «بیست و ششم مهرماه» همزمان با روز تربیت بدنی با حضور معاون وزیر ورئیس سازمان ‌آموزش و پرورش استثنایی و معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توانبخشی، رئیس پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سرپرست و کارشناسان آموزش وپرورش استثنایی استان، مدیر، دبیران و دانش‌آموزان اتاق تربیت بدنی مدرسه ابوعلی سینا به صورت زنده در بستر فضای مجازی افتتاح شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در این مراسم با اشاره به اهمیت ورزش در سلامتی دانش‌آموزان اظهار داشت: دانش‌آموزان در دوران کرونا از نظر فعالیت‌های تربیت بدنی در سطح خوبی قرار نداشتند و حالا وظیفه ماست در دروان پسا کرونا بستر‌های لازم را برای رشد وتوسعه ورزش و سلامتی دانش‌آموزان فراهم کنیم.

درادامه‌ی این مراسم مرادی سرپرست آموزش وپرورش استثنایی لرستان گفت: امروز با حضور شما اولین اتاق درس تربیت بدنی در استان افتتاح می‌شود، ما در لرستان این آمادگی را داریم که مدارس استثنایی استان را به اتاق تربیت بدنی تجهیز کنیم که برای این منظور می‌توانیم فضا و نیروی متخصص را نیز تأمین کنیم.

در پایان اتاق تربیت بدنی مدرسه ابوعلی سینا توسط سرپرست اداره افتتاح شد.

گفتنی است: در این مراسم به صورت زنده ۱۰ اتاق تربیت بدنی در ۱۰ استان کشور به صورت نمادین افتتاح شد که‌ آموزش وپرورش استثنایی لرستان به عنوان اولین استان اجرای برنامه داشت، مدرسه ابوعلی سینا دارای ۴۵ دانش‌آموز درمقطع متوسطه حرفه‌ای می‌باشد.


دیدگاه‌ها  

#1 د ذ 1401-07-27 07:57
آقای عزتی باید توجه ویژه به آموزش و پرورش استثنایی لرستان داشته باشد
نقل قول کردن
#2 نگین جودکی 1401-07-28 12:37
آموزش پرورش آزمون استخدامی برگزار کند نه اینکه بدون مجوز استخدام کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا