یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حضور مسئولین استانی، شهری، دانش‌آموزان، اولیا و معلمان مدارس استثنایی شهر خرم‌آباد در سالن اجتماعات مدرسه استثنایی نظرازده مراسم جشن روز ملی پارالمپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی لرستان؛ در این مراسم میرزاحسن مرادی سرپرست آموزش وپرورش استثنایی استان با ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه آموزش وپرورش استثنایی اظهار داشت: ما درتابستان با کمک خیرین و سازمان آموزش و پرورش استثنایی ۵۴ نفر، دانش‌آموز و معلم را به مسابقات کشوری اعزام کردیم که خوشبختانه مقام‌های خوبی توسط این عزیزان کسب شد.
وی با اشاره به هفته بزرگداشت پارالمپیک اظهار داشت: فلسفه برگزار‌ی مراسم پارالمپیک این است که ما به همه و از جمله مسئولین استان بگوییم در مدارس استثنایی این طیف از دانش‌آموزان را داریم استعداد‌شناسی می‌کنیم و بعد از تمرین و آماده‌سازی دانش‌آموزان به مسابقات کشوری فرهنگی -هنری و ورزشی اعزام می‌شوند این‌ها همه برای بالابردن اعتماد به نفس در دانش‌آموزان و کمک به کسب مهارت‌ها و استقلال فردی آن‌ها می‌باشد و از همه‌ی مسئولین می‌خواهم نگاه ویژه‌ای به این دانش‌آموزان داشته باشند.
وی افزود: ما با کمک خیرین در پی احداث مدارس جدید و نوسازی مدارس استثنایی استان هستیم و از همه‌ی مسئولین می‌خواهم کنار ما و دانش‌آموزان استثنایی باشند و در این امر به مجموعه آموزش وپرورش استثنایی استان کمک کنند.
وی در پایان تأکید کرد:‌ امیدوارم همه‌ی ما شعار عدالت خواهی که می‌زنیم، عدالت خواه باشیم شعار انقلابگر‌ی که می‌زنیم، مرد تحول باشیم و شعار خدمتگزاری که می‌زنیم، مرد خدمت باشیم چرا که جاودانگی در خدمت گزار‌ی است.
در ادامه این آیین رضا بیرانوند عضو شورای شهر خرم‌آباد ضمن ابراز خرسندی از شرکت در این مراسم اظهارداشت: از اینکه امروز در جمع دانش‌آموزان و کارکنان مدارس استثنایی شهر خرم‌آباد هستم بسیار خوشحالم‌ و امیدوارم که بتوانیم برای شما دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه خدمت‌رسانی داشته باشیم.
عضو شورای شهر اسلامی خرم‌آباد ضمن قول مساعد در همکاری با‌ آموزش و پرورش استثنایی استان بیان داشت: از منابع مالی شورای اسلامی شهر کمک نقدی به اداره آموزش وپرورش استثنایی استان خواهیم داشت و محوطه مدرسه نظرازده خرم‌آباد نیز با کمک شورای شهر آسفالت خواهد شد.
گفتنی است در این آیین برنامه‌های متنوعی از جمله قرائت قرآن، اجرای دکلمه، موسیقی ، تجلیل از معلمان ودانش‌آموزان فعال و برتر مسابقات کشوری واستانی، بازی‌های بومی و محلی و.. اجرا شد.
شهر خرم‌آباد دارای ۱۲ مدرسه استثنایی وبیش از ۳۶۰ دانش‌آموز دختر وپسر درکلیه مقاطع تحصیلی است.









دیدگاه‌ها  

#1 د ذ 1401-07-24 18:18
از مسوولین استانی انتظار مساعدت وکمک ویژه به این دانش آموزان معلول وضعیف داریم
نقل قول کردن
#2 فرهنگی 1401-07-24 23:10
مثل اینکه مدیرکل آموزش وپرورش استان دراین جلسه حضور نداشته،جای سوال داره
نقل قول کردن
#3 درویشی 1401-07-24 23:12
مسولین استانی باید نگاه ویژه ای به این مدارس داشته باشند،ولی در عمل این نگاه دیده نمی شود
نقل قول کردن
#4 کوشکی 1401-07-25 12:34
شهرداری چرا بفکر ساخت پیاده رو در شمشیر آباد که ورودی شهره نیست؟
نقل قول کردن
#5 زیوداری 1401-07-25 12:35
آموزش پرورش لرستان برحسب فامیل بازی استخدام نکند بلکه آزمون برگزار کند و از طریق آزمون نیرو بگیرد و معلمان بالای ۳۰ سال را بازنشسته کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا