یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل بازرسی لرستان گفت: هیچ بانکی اجازه مسدود کردن بخشی از مبلغ وام های ارائه شده به مشتریان را ندارد ، این اقدام از جانب هر کدام از بانک ها غیرقانونی است.
به گزارش خبرنگار یافته، سعید رازانی روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور در سالن جلسات اداره کل بازرسی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: گستردگی فعالیت سازمان بازرسی بالا است اما نظارت و بازرسی برنامه‌ای بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی بخوبی صورت می‌گیرد همچنین بازرسی موردی در خصوص تخلفات و مشکلات احتمالی در ارگان‌های مختلف صورت می‌گیرد.
رازانی افزود: نحوه خدمت رسانی به مردم و ارایه خدمات بصورت ویژه در دستور کار قرار دارد در این راستا تاکید سازمان بازرسی کل کشور بر الکترونیکی کردن نظارت است اما زیرساخت‌های لازم باید ذر لرستان فراهم شود.
وی در ادامه به مشکلات آزادراه خرم‌آباد – بروجرد اشاره کرد و گفت: با تمام توان درصدد رفع نواقص آزاد راه خرم آباد اراک هستیم و در بحث آنتن دهی تلفن همراه که در تصادفات جاده ای منجر به صدمه می شود، و تماس با اورژانس و انتقال مصدوم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، پیگیری های لازم را انجام داده ایمو.
وی ادامه در خصوص این آزادراه اظهار داشت: تامین زیر ساخت های لازم برای این کار بسیار سنگین است، امیدواریم در اسرع وقت ضمن مرتفع شدن این مورد، بحث خط کشی، نور، چهار بانده شدن مسیر تونل دوم، نصب دوربین های کنترل سرعت با همکاری پلیس راهور، قرارگاه مجری طرح، شرکت توزیع برق ، راهداری لرستان و شرکت های همراه اول و ایرانسل اجرایی شود .
وی با اشاره به پروژه نیمه تمام در لرستان افزود: پروژه های نیمه تمام دو گروه هستند، دولتی و خصوصی ، وظیفه ما پیگیری و نظارت بر پروژه های دولتی است.
وی ادامه داد:   با توجه به حساسیت برج های دوقلو برگزاری جلسات و پیگیری و حل و فصل اختلافات بین شهرداری و شرکت معین کوثر را در دستور کار قرار داده ایم و اختلافات باید برطرف شود.
بازرس کل لرستان با تاکید بر اینکه بخش ثبت گزارش و اطلاعات نزد سازمان بازرسی   محرمانه است اظهار داشت: مواردی را اخیراً ثبت  وگزارش داشتیم که منجر به تشکیل پرونده شد
معرفی بیش از ۱۵ نفر به هیئت تخلفات اداری که بیش از ۱۵ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان به هیئت تخلفات اداری و همچنین کمیته‌های انضباطی معرفی شده اند.
بازرس کل لرستان همچنین به روند اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان و تامین اعتبار آنها از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اشاره کرد و گفت: تامین اعتبارات خسارات باقی مانده از سیلاب، پروژه راه آهن و … از جمله پیگیری‌های صورت گرفته است.
وی در ادامه به پیگیری‌های صورت گرفته برای تسریع در روند اجرای پروژه راه آهن و وضعیت جاده قدیم پلدختر - خرم آباد از طریق استاندار، مدیریت بحران و راهداری لرستان اشاره کرد و گفت: در این رابطه مکاتبات لازم را انجام داده‌ایم و به زودی از وضعیت آن مجددا بازدید خواهیم کرد و گزارش میکنیم.
سعید رازانی همچنین تصریح کرد: هیچ بانکی اجازه مسدود کردن بخشی از مبلغ وام های ارائه شده به مشتریان را ندارد ، این اقدام از جانب هر کدام از بانک ها غیرقانونی است.

 


رضا طولابی/ پایگاه خبری تحلیلی یافته
 


دیدگاه‌ها  

#1 آریاوند 1401-07-19 19:21
بانک تجارت شعبه بهارستان واقع در میدان شقایق مسدود می کند
نقل قول کردن
#2 شهروند 1401-07-19 19:41
سلام و دورود بر آقای رازانی و رضا طولابی.
نقل قول کردن
#3 ایوب دیناری 1401-07-19 20:17
سایت مردمی یافته خواهش میکنم پیگیر پل ماسور باشید قرار بود سال 1396 پل ماسور را در ورودی خرم آباد بزنند همراه دیوار ساحلی ولی بعد از 5 سال هیچکاری نکردند. از فرودگاه خرم آباد تا میدان شقایق مهمترین ورودی خرم آباد است چون هر مقام و وزیر و مسئولی از فرودگاه به سمت خرم آباد می آید ولی این مسیر نه باند کندرو دارد و نه خط کشی و نه روشنایی و نه پیاده رو و نه درختکاری و فضای سبز و هر سرمایه گذاری که وارد خرم آباد میشود محال است با دیدن محرومیت در این شهر سرمایه گذاری صنعتی کند. ورودی هر شهری معرف اون شهره امیدوارم شهرداری منطقه 4 در جنوب خرم آباد تاسیس شود. لطفا پیامم را چاپ کنید تا مسئولان بفکر باشند. تشکر
نقل قول کردن
#4 چگنی 1401-07-19 20:19
جناب رازانی گرامی خواهش میکنم به استخدامات غیرقانونی ورود کنید. مگر قرار نبود استخدام فقط از طریق آزمون برگزار شود پس چرا برخی دستگاهها بدون هیچ آزمون و کد استخدامی دارند نیرو میگیرند؟ چرا آزمون زیر نظر سازمان سنجش برگزار نشود و بهترین ها استخدام نشوند؟؟؟
نقل قول کردن
#5 رشنو 1401-07-19 20:22
لطفا پیگیر استخدام غیرقانونی و بدون مجوز آموزش پرورش باشید که افراد سن و سال دار را تحت عنوان نهضتی دارند جذب آموزش پرورش میکنند بعد تحصبلکردگان دانشگاه ها که مدرک شان دبیری است با مدرک ارشد و دکترا بیکارند والا این جواننردی نیست و در حق باسوادها اجحاف شده امیدوارم افراد بالای 30 سال در آموزش پرورش بازنشسته شوند و برحسب آزمون نیرو جذب کنند
نقل قول کردن
#6 نیما حاتمی 1401-07-19 20:23
دکتر رازانی ما سکنه مسکن مهر کمالوند خرم آباد با 50 هزار نفر جمعیت راه دسترسی نداریم و در بن بست هستیم قرار بود شهرداری تقاطع بسازد ولی نساخت! قرار بود اداره راه و مسکن تقاطع بسازد ولی نساخت لطفا بفکر ما هم باشید
نقل قول کردن
#7 میرمقدم 1401-07-19 20:29
تمام جاده های استان را چهارخطه کردند بجز جاده خرم آباد به پلدختر را :cry:
نقل قول کردن
#8 مالزیری 1401-07-19 20:30
پل ماسور در ورودی خرم آباد را بعد از 5 سال تکمیل کنید. چرا نه پل و نه دیواره ساحلی ماسور را بحال خود رها کردند؟
نقل قول کردن
#9 مهران کشوری 1401-07-19 20:37
چرا کارخانجات نیر پارس / پارسیلون / چرم و پوست / یخچال سازی / ژنراتور سازی / پوشاک / فولاد و... را دوباره احیا و راه اندازی نمیکنند؟؟؟ هزاران میلبارد تومان از بودجه ملی صرف ساخت این کارخانجات شده و الان دستگاه هاشون دارند خاک میخورند و خبلی حیفه چون با این ارز بالا دولت دیگه نمیتونه چنین کارخانجاتی را بسازد. همچنین باید با مدیریت جدید و استخدام بومی های تحصیلکرده جان تازه ای به این کارخانجات تعطیل شده ببخشند
نقل قول کردن
#10 دریکوند 1401-07-19 20:38
سال 1392 کلنگ کارخانه تایر سازی خرم آباد را در کمالوند زدند

چرا دستگاه بازرسی و دستگاه قضا این افراد را پیگیری نمیکنند؟
نقل قول کردن
#11 مرضیه لطفی 1401-07-19 20:42
9 سال پیش دولت ساخت پژوهشکده سنگ و ساخت دانشکده معدن در دانشگاه لرستان را تصویب کرده و مجوز هم داده و حتی 11 میلبارد تومان هم ردیف بودجه تصویب کرده ولی بعد از گذشت چند سال نه دانشگاه لرستان اقدام کرده و نه اداره صنعت و معدن و حیفه این فرصتها از دست میرود آنهم برای لرستان که 70 درصدش کوهستانی و سنگلاخ است
نقل قول کردن
#12 فرهنگی 1401-07-19 22:58
چیزی گفتی اکثر بانک ها مسدود کرده ومی کنند
نقل قول کردن
#13 شاهرخی 1401-07-19 23:13
به نقل از مرضیه لطفی:
9 سال پیش دولت ساخت پژوهشکده سنگ و ساخت دانشکده معدن در دانشگاه لرستان را تصویب کرده و مجوز هم داده و حتی 11 میلبارد تومان هم ردیف بودجه تصویب کرده ولی بعد از گذشت چند سال نه دانشگاه لرستان اقدام کرده و نه اداره صنعت و معدن و حیفه این فرصتها از دست میرود آنهم برای لرستان که 70 درصدش کوهستانی و سنگلاخ است
امبدوارم سایت یافته و استانداری پیگیرش باشند
نقل قول کردن
#14 سعید 1401-07-20 10:47
فرمایش شما درست. ولی شما چه برخوردی با بانکهای متخلف داشتید؟ وقتی تخلف محرزه و متخلف مشخص، چه اقدانی انجام شده؟؟؟
نقل قول کردن
#15 علی ثابت قدم 1401-07-20 22:02
بانک شهر مبلغی از وام ها رو مسدود میکنه، کسی هم کاری باهاش نداره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا