یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان، از دستگيري جاعل اسناد و مدارک و کشف يک فقره کلاه‌برداری 11 میلیاردی در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته؛ سردار "یحیی الهی" اظهار داشت: در پی اعلام شکایت فردی به پلیس آگاهی لرستان مبنی بر اینکه پدرش چند سال قبل فوت نموده است و برادرش جهت اقدامات سودجویانه و كسب منافع مادي با تنظیم قولنامه‌ای صوری یک باب ساختمان مسکونی ارثیه پدری اشان را تصاحب کرده و به فرد دیگری فروخته است، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری با اخذ قولنامه و اسناد موردادعا از شاکی و انجام اقدامات کارشناسی، جعل و دست‌کاری قولنامه را تائید کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان تصریح کرد: مأموران بلافاصله وارد عمل شدند و پس از کسب مجوز‌های لازم قضائی متهم را در مخفیگاه خود طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی بیان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف  و پس از تکمیل پرونده برای ادامه سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
سردار الهی به شهروندان توصيه کرد: با توجه به افزایش شگردهای کلاه‌برداری، نهایت دقت را در انجام معاملات به کار ببرند تا طعمه مجرمان نشوند و برای اطمینان از اصالت سند از مرجع صدور آن استعلام بگیرند و در انجام معامله تنها به آرم و سربرگ نامه‌های اکتفا نکنند.

دیدگاه‌ها  

#1 احمدرضا 1401-06-01 19:04
پلیس استان کاش نسبت به سد معبر و ترافیک شهر خرم آباد اقدام عاجل به عمل بیارن.واقعا در بعضی خیابون های مهم شهر همچون کمربندی بازار خصوصاً بعدازظهر ها مشکل تردد داریم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا