یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس ساخت کشور هلند که پیشرفته‌ترین دستگاه‌های سی تی اسکن در کشور و دنیا می‌باشد بیمارستان شهدای هفتم تیر دورود اختصاص یافت.
به گزارش یافته، دکتر بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گفتگو با خبرنگار واحد خبر صدا وسیمای مرکز لرستان گفت: با توجه به جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفری شهرستان دورود و ضرورت و نیاز مبرم به راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن دولتی در این شهر و با پیگیری‌های مستمر انجام شده ازطریق معاونت درمان وزارت بهداشت و مساعدت هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی، دانشگاه موفق گردید یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس ساخت کشور هلند که پیشرفته‌ترین دستگاه‌های سی تی اسکن در کشور و دنیا است برای بیمارستان شهدای هفتم تیر دورود اختصاص یافت.
دکتر دلفان ادامه داد: تلاش خواهیم کرد در نزدیک‌ترین زمان ممکن طی ماه آینده دستگاه نصب و راه‌اندازی گردد تا مردم شهرستان دورود و بیماران نیازمند از خدمات آن بهره‌مند گردند.

دیدگاه‌ها  

#1 مراد کلاهی 1401-05-13 07:20
درود بردکتر دلفان
فقط خدمت به مردم است که نام انسان را ماندگار می کند.
نقل قول کردن
#2 مجید 1401-05-13 13:54
فکر یه بیمارستان در خور مردم خوب دورود و نجیب دیار اشترانکوه باشید ،بیمارستان ۷تیر مربوط میشه به قبل از انقلاب جمعیت اون موقع ۱۷ هزار نفر بوده الان جمعیت دورود شده ۲۰۰هزار نفر با یه بیمارستان فرسوده و داغون و زوار در رفته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا