یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس فراکسیون توسعه متوازن مجلس گفت: برخی مناطق در اولویت‌بندی‌ها برای انجام عملیات گازرسانی سال‌ها در انتهای جدول قرار داشتند و تا کنون توجهی برای این مناطق نشده بود بنابراین مجلس در قانون بودجه سنواتی مصوب کرده است تا مناطق صعب العبور و محروم در اولویت قرار بگیرند.
به گزارش یافته، محمد خدابخشی رئیس فراکسیون توسعه متوازن کشور در برنامه زنده «در مسیر توسعه» که پیش از ظهر روز (دوشنبه، ۲۳ خرداد ماه)از شبکه رادیویی فرهنگ با موضوع «زیرساخت گاز و توسعه متوازن» پخش شد، در این خصوص گفت: در رقابتی توسعه کشور‌ها در دنیا دارند رشد زیر ساخت‌ها مخصوصاً زیر ساخت گاز یکی از ارکان مهم توسعه‌پذیری می‌باشد که به همین دلیل در برنامه‌های توسعه کشور احکامی در این خصوص تصویب می‌شود که تحقق آن‌های مهم است.
عدم گازرسانی به برخی مناطق موجب تخریب جنگل‌ها می‌شود
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاخص‌هایی که باید عملکرد شرکت ملی گاز ایران با آن سنجیده شود، افزود: طول شبکه گاز اجرا شده در کشور، تعداد انشعابات ارائه شده، تعداد کل مصرف‌کنندگان و ضریب نفوذ گازرسانی در کل کشور از مهم‌ترین شاخص‌های کلیدی سنجش عملکرد شرکت ملی گاز هستند.
وی با تأکید بر اینکه انتظار داریم خدمات‌رسانی در مناطق مختلف با نگاه منصفانه باشد افزود: بی‌توجهی به گاز‌رسانی در مناطق کمتر توسعه یافته موجب می‌شد مردم ناگذیر از چوب استفاده کنند که هزینه‌های فرآوانی دارند.

بودجه کشور بر زندگی تمامی ایرانی‌ها تأثیر‌گذار است
خدابخشی تأکید کرد: وقتی قرار بر گاز‌رسانی همه کشور است باید نگاه منصفانه برای همه مناطق و روستا‌ها داشته باشیم گا‌هاً برخی مناطق در اولویت‌بندی‌های شرکت گاز برای انجام عملیات گازرسانی سال‌ها در انتهای جدول بوده‌اند و تا کنون توجهی برای این مناطق نشده است وقتی افرادی از انواع یارانه گاز و.... استفاده می‌کنند نمی‌شود مردم در برخی مناطق روستایی و صعب العبور از بیت المال محروم باشند بنابراین مجلس در قانون بودجه سنواتی مصوب کرده است تا مناطق صعب العبور و محروم در اولویت قرار بگیرند که انتظار می‌رود شرکت ملی گاز این مصوبه مجلس را اجرایی کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 علی زیدی پور 1401-03-24 14:26
بورس را درست کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا