یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در تذکری رسمی خطاب به رئیس جمهور پیرامون اثر تاریخی «هنگ سوار/ 07» خواستار ورود ردیسی به این موضوع شد.
به گزارش یافته، متن این تذکر رسمی مرتضی محمودوند  بدین شرح است:
با سلام و احترام
همان‌گونه که استحضار دارید استان لرستان مهد تمدن ایران‌زمین است که در جای‌جای آن مواریث فرهنگی و تاریخی بی‌نظیر وجود دارد.
مضافاً طبیعت بکر خدادادی و نیز صنایع‌دستی متنوع این استان ظرفیت بزرگی است که توسعه، تقویت و شکوفایی آن می‌تواند سبب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این استان محروم شود.
دولت محترم سیزدهم در این یک سال نه‌تنها هیچ کمکی به این ظرفیت نکرده بلکه با بی‌تفاوتی و بی‌برنامگی مسئولان امر به‌ویژه در وزارتخانه‌های میراث فرهنگی، کشور و راه و شهرسازی اثر تاریخی «هنگ سوار یا همان پادگان ۰۷» واقع در شهرستان خرم‌آباد به فروش رسیده و در حال واگذاری به یک شخص است‌.
مستدعی است راسا و شخصا به این موضوع ورود کنید و مانع این خطای نابخشودنی شوید و با حمایت همه‌جانبه خود بستر لازم برای تبدیل این بنای تاریخی به یک مکان گردشگری را فراهم آورید. مردم لرستان منتظر پاسخ شما به این مطالبه هستند.
 

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1401-03-22 09:50
حالا شد... باید مطالبه گر بایم د گپ تا کوچک د مسئول تا مردم عادی باید جلوی حراج زمین ، آب و منابع خدادادی ایی شهر و استان بایم. یه دس صدا ناره
نقل قول کردن
#2 سلاحورزی 1401-03-22 17:02
پادگان 07 باید به نقش جهان خرم‌آباد تبدیل شود
نقل قول کردن
#3 مجیدشیران 1401-03-23 07:39
دراینصورت و تایید ۱۰۰%نامه نماینده محترم خرم آباد جناب آقای محمودوند سپاس بیکران است.
بله به گفته شهروند محترم و عزیز یه دس صدا ناره همه باید بیایم پای کار.خداوندعادل ومهربان کمک مردم شریف و با همت مردم باشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا