یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان سابقه دار محموله‌های جاده‌ای استان‌های جنوبی و کشف ۱۰ دستگاه یو پی اس مسروقه به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "فرهاد ابدال چگنی"در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت محموله جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی استان‌های جنوبی و ارسال نیابت قضائی به لرستان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس خرم آباد قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی ۳ نفر اعضای باند سارقان محموله جاده‌ای را در خرم آباد شناسایی و طی یک عملیات مقتدرانه دستگیر کردند.
جانشین انتظامی استان گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف و ۱۰ دستگاه یو پی اس (منبع تغذیه اضطراری) مسروقه به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال از آنان کشف و ۳ دستگاه خودرو در این رابطه نیز توقیف شد.
سرهنگ ابدال چگنی در پایان با اشاره به اینکه پلیس با اشراف اطلاعاتی هرگز اجازه عرض اندام به تبهکاران را نخواهد داد گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس و دستگاه قضایی مقتدرانه و بدون اغماض با آنان برخورد خو. اهد کرد، از شهروندان خواست در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله از طریق تلفن مراتب را ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
دستگیری سارق حرفه‌ای در دلفان
- فرمانده انتظامی دلفان از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "فضل اله منصوری"، در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار می‌باشد.
فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه سارق در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 
انهدام باند سرقت منزل درخرم آباد
 
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۳ نفراعضای باند سرقت در شهرستان خرم آباد خبرداد.
سرهنگ "عبدالرضا رخشان" در این باره بیان داشت: درپی چند فقره سرقت منزل در سطح شهر خرم آباد، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی تصریح كرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ۳ سارق را در خرم آباد و یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ رخشان ادامه داد: متهمان درتحقیقات صورت گرفته و مواجهه شدن با دلایل و مستندات پلیس تاکنون به ۲ فقره از سرقت به عنف منزل در حاشیه شهر معترف شدند. دستگیری سارق منزل با ۹ فقره سرقت در بروجرد
فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری سارق منزل با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ\"مهدی مهدوی کیا " در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی اعلام یک فقره سرقت منزل در سطح شهر بروجرد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یک نفر سارق در حین سرقت شده که با یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.
سرهنگ مهدوی کیا با بیان این مطلب که متهم در تحقیقات انجام شده به ۹ فقره سرقت منزل اعتراف کرده است بیان داشت: متهم همراه پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.
 
جمع‌آوری ۲۰ قبضه سلاح غیرمجاز در خرم‌آباد
سرهنگ نبی‌اله قاسمی، فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، طی ۲۴ ساعت گذشته طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز به مرحله اجرا درآمد.
در اجرای این طرح ۱۵ نفر دارنده سلاح‌های غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲۰ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی و مقادیری فشنگ کشف شد و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دیدگاه‌ها  

#1 حیدری 1401-03-19 00:13
دست راست سارق را طبق حکم قرآن قطع کنند تا دیگه دزدی نکنند
نقل قول کردن
#2 جودکی 1401-03-19 00:15
باند سارقان در جنوب استان که از تریلی ها و کامیون ها دزدی می‌کنند اصالتا هم بومی اون منطقه نیستند و چند وقت پیش به روستای سرفراش دستبرد زدند و 5 گاو را دزدیدند متاسفانه شهرستان پلدختر و معمولان پاسگاه پلیس و گشتی به تعداد کافی ندارد. پلیس از دوربین های امنیتی و پهباد استفاده کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا