یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شرکت توانیر از رایگان شدن بــــرق کشاورزان خبر داد.
به گزارش روز سه شنبه یافته، شرکت توانیر با صدور اطلاعیه‌ای از رایگان شدن بــــرق کشاورزان تحت شرایط خاصی خبر داد.
در این اظلاعیه آمده است:
👈به منظور قدردانی و جبران زحمات و همکاری کشاورزان در مدیریت مصرف برق فصل تابستان امسال، امکان بهره‌مندی مشترکان محترم کشاورزی از برق رایگان در صورت همکاری با صنعت برق فراهم گردیده است.
👈شرایط در نظر گرفته به گونه‌ای است که کلیه کشاورزان محترم می‌توانند با *عدم استفاده از برق چاه‌های کشاورزی به مدت ۵ ساعت* در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۸ (که در تفاهم نامه همکاری درج می‌شود) و انتقال زمان آبیاری به ساعات دیگر، از برق رایگان در مابقی ساعات شبانه روز استفاده نمایند.
👈یادآور می‌شود، عدم آبیاری در ساعات گرم روز، یکی از اصول علمی کشاورزی نیز محسوب می‌شود چرا که در این ساعات به دلیل گرمای هوا و تبخیر بسیار آب، ضمن اتلاف منابع آب و انرژی، باعث آسیب به گیاهان نیز می‌شود.
👈از این رو کشاورزان محترم در سراسر استان می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۱ و کسب اطلاعات بیشتر، ضمن انعقاد تفاهم نامه همکاری و رعایت شرایط تفاهم نامه، از برق رایگان در ماه‌های خرداد تا شهریور بهره‌مند شوند.

دیدگاه‌ها  

#1 فریاد 1401-03-10 23:19
کشاورزی زورکی و بدون بهره وری این واقعت رو باید پذیرفت این مملکت توانایی کشاورزی رو نداره مال کشاورزی نیست برق رو رایگان کردی آب رو چکار می کنید .بنده هم بلدم دست کویر و کویر لوت رو گندم بکارم اما با چه بهایی ؟ اون بخت برگشته هایی که بعد ما روی این سرزمین قدم می ذارن حق دارن
نقل قول کردن
#2 فریاد 1401-03-10 23:22
کشاورزا بمونن خونه ماهانه به ازای زمینهاشون پول ببرن در خونشون غذا از خارج وارد کنیم به والله ارزون تر و با کیفیت بدست مردم میرسه به ازای هر 114 ایرانی یک چاه آب زدن یعنی 900 هزار چاه برابر است با فاجعه غیر قابل جبران
نقل قول کردن
#3 علی 1401-03-11 21:57
برق رایگان نشده کسری اومده گفتن استفاده نکنند برق جاهای دیگه کم نیاد هر آدمی میدونه تنها زمان مورد نیاز برق کشاورزان ساعت ۱۱تا۶
نقل قول کردن
#4 عزیزی 1401-03-12 07:46
آقایان. آقایان کسی نگفته کشاورز ضررمیکنه ولی اگر ساعت آبیاریشو چند ساعت عقب تر بندازه اینطوری قدری از کسری جبران میسه ..خیلی هم برنامه خوبیست.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا