یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: تأکید بر این است که در نانوایی‌های استان به سمت فروش نان به صورت وزنی برویم.
به گزارش روز سه شنبه یافته حجت الله بیرانوند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فروش نان به صورت وزنی به عنوان مطالبه به حق توسط مردم مطرح است، اظهار داشت: این موضوع از دو جنبه دارای اهمیت است؛ یکی پیشگیری از کم فروشی و دوم نقش وزن و مدت پخت که در کیفیت نان مؤثر است.
وی با بیان اینکه تأکید بر این است که در نانوایی‌های استان به سمت فروش نان به صورت وزنی برویم، تصریح کرد: در بحث قیمت‌گذاری نان که ابلاغ شده به دو روش واحد‌ها را ملزم به فروش به صورت وزنی کرده‌ایم؛ در مرحله اول در صورت تقاضای مشتری موظف هستند که نان را به صورت وزنی ارائه دهند.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان افزود: از سوی دیگر واحد‌های صنفی موظف به داشتن ترازوی دیجیتال هستند و لذا زیرساخت قانونی و تجهیزات موجود است و مقدمات برای اجرای طرح فروش وزنی نان فراهم است و توسط کارگروه‌های استانی آرد و نان زمانش را به اطلاع مردم می‌رسانیم.
بیرانوند یادآور شد: اگر بتوانیم وزن نان را ارتقا دهیم، زمینه برای کم فروشی کاهش می‌یابد و سپس روی ارتقای کیفیت هم کار می‌کنیم.

نتیجه تصویری برای ‫نانوایی yaftenews.ir:‬‎

دیدگاه‌ها  

#1 بی تعارف 1401-03-10 11:55
اگر نان بصورت وزنی فروخته بشه بهتره ، در اینصورت نمیتونن با کوچیک کردن چانه در حق مردم اجحافی بشه اما بعد از این مورد مسئله مهم و اساسی کیفیت نانی هست که عرضه میشه خیلی از نانوائیها از آرد درجه ۲ و ۳ استفاده میکنن و بیش از حد از جوش شیرین استفاده میکنن که باعث میشه کیفیت نان بسیار پائین بیاد حالا بماند که برای کمتر شدن هزینه ها شعله گاز رو بسیار کم میکنن و اکثر اوقات نانها خمیر هست یا اینکه به اندازه کافی خمیر ورز نمیخوره و لابلای نانی که میخریم آردی هست که تبدیل به خمیر نشده ، واقعا حرف زیاده ولی کو گوش شنوا ، خداوند آخر و عاقبت هممون رو ختم بخیر کنه با این اوضاع
نقل قول کردن
#2 خرم 1401-03-10 17:09
شما بازرس ویژه بذارید برای کنترل کیفیت و پخت نان همه چی درست میشه.کلا تعزیرات و بازرسی از اصناف تعطیل شده هر مغازه دار و نونوایی هر جور دوست داره قیمت میده و عمل میکنه!!!!!!!!!! !!!!
نقل قول کردن
#3 احمدرضا 1401-03-11 03:57
نانوایی کمربندی خرم آباد(پشت بازار)سنگک ماشینی رو بجای ۱۸۰۰ میده ۲۰۰۰ انگار نه انگار نرخ مصوب دارن
نقل قول کردن
#4 دلسوز 1401-03-11 08:59
مطمئنا افراد سود جو :-x :-x برای نان کیلیویی هم چاره اندیشی کردن .نگرررررران نباشید
.فقط هرمقدار بهتون تحویل میدن تشکر کنید و خدا حافظ :oops: :oops:
نقل قول کردن
#5 علی 1401-03-11 15:43
یه نانوایی لواشی تو دورود محله حسین آباد(بلوار جهادگران)هست که الحق نانهای خوب و با کیفیتی به مردم میده و از قدیم الایام هم همینطور بوده‌.
متصدی نانوایی آقای عبدالرضا مقامی
نقل قول کردن
#6 جودکی 1401-03-13 17:35
اگر نان کیلویی بفروشند دیگه نانوایی ها نمیتوانند تخلف کنند و به نفع مشتری است طرح خوبیه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا