یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم سلسله و دلفان گفت: وزارت بهداشت باید مکلف شود که پول دارو را در جایی دیگر هزینه نکند.
به گزارش یافته، یحیی ابراهیمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در نشست کمیته دارو و غذای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  به منظور بررسی آخرین وضعیت پرداخت مطالبات صنایع داروئی، تجهیزات پزشکی و شرکت‌های پخش توسط سازمان‌های بیمه گر، دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد. با بیان اینکه بیشترین بدهی به شرکت های پخش مربوط به شستا است، گفت: در این رابطه سلامت مردم در خطر است و نرخ دارویی که شرکت های پخش تولید می کنند، نسبت به سال 97 تفاوت دارد.
ابراهیمی افزود: بی‌انصافی است که به آن‌ها توجه نشود؛ دانشگاه‌های علوم پزشکی برخلاف قانون پول دارو را در جایی دیگر هزینه کرده و برایشان مهم نیست که چه مشکلاتی گریبان گیر شرکت‌های پخش می‌شود و وزارت بهداشت را باید مکلف کرد که قانون را اجرا کند و هیچ دلیلی وجود ندارد که بدهی پرداخت نشده مربوط به سال‌های 97 و 98 داشته باشیم.
 وی ادامه داد: وزارت بهداشت باید مکلف شود که پول دارو را در جایی دیگر هزینه نکند؛ در حق شرکت‌های پخش ظلم شده و نمی‌توان گفت دارو را تأمین و تولید کنند اما پول داروها را سه سال بعد به آن‌ها بدهیم؛ در مورد بسیاری از داروها با کمبود مواجهیم و با توجه به مشکلات موجود مواد اولیه دارو هنوز تهیه نشده و انتظار هم داریم با مشکل مواجه نشوند./ سرچشمه خبر: خانه ملت

دیدگاه‌ها  

#1 منصوری 1401-02-25 08:44
خدا پدر و مادرت را بیامرزد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا