یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد در مجلس از وزیر راه و شهرسازی خواست تا تکمیل ورزشگاه ولایت، کمربندی جدید و چهار خطه‌ها و آسفالت راه‌های اصلی بروجرد اقدام کند.
به گزارش یافته، عباس گودرزی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: این وزارتخانه آئین‌نامه رتبه‌بندی فرهنگیان را حتما بررسی کرده و دقت نظر لازم را داشته باشد ضمن اینکه مجددا آن را بررسی کند.
گودرزی در تذکر به وزیر بهداشت یادآور شد: صدور مجوز رشته اتاق عمل که دستور آن را 2 بار از وزیر کنونی و وزیر اسبق این وزارتخانه گرفتیم امری ضروری است، همچنین صدور مجوز احداث دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بروجرد یکی از مطالبات اصلی، مهم و دیرینه مردم حوزه انتخابیه‌ام است، همچنین باید در اختصاص یک دستگاه سی‌تی‌اسکن و تجهیزات PIC تعجیل کنید.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکر به وزیر راه و شهرسازی، تاکید کرد: در خصوص تسریع در آغاز عملیات اجرای پروژه راه‌آهن دورود، بروجرد، ملایر همه مقدمات فراهم است و نیاز به اراده و اقدام از سوی وزیر دارد. همچنین در ارتباط با کمربندی جدید و تکمیل ورزشگاه ولایت که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به این منطقه بود و چهار خطه‌ها و آسفالت راه‌های اصلی از جمله راه بروجرد- اراک تسریع شود، در این جا لازم است وزیر به همراه آقای قاسمی یک‌بار از این مسیر عبور کنند تا بدانند مردم این منطقه چه می‌کشند.

دیدگاه‌ها  

#1 گودرزی 1401-01-30 20:57
مسئولان و نمایندگان به دولت مخابره کنند که چرا روزانه قیمت کالا و دارو بالا میرود؟؟؟
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1401-01-30 21:14
چرا با وجود پیشرفت 30 درصدی پروژه خط اهن دورود-خرم اباد-اندیمشک و تخصیص اعتبار هنوز قرارگاه خاتم شروع بکار نکرده؟
نقل قول کردن
#3 محمدرضاساکی 1401-01-30 21:34
بجای ساخت راه آهن بروجردبه دورودکه یک راه آهن اختصاصی ميشودودردي از استان درمان نميکندراه آهن سراسری درودخرم آباد خوزستان را تکمیل کنندبجاي ساختن مرکزاستاني خیالی بنام بروحردکه به لطف خداهشتاددرصدجمع يت انرالرهاي اصیل روستاهای تابع خرم ابادتشکيل ميدهندوتاابدوده ربنابه دلایلی به استاني تبدیل نخواهدشدبيمارست ان بزرگی درمرکزاستان بسازند
نقل قول کردن
#4 محمود رضا از بروجرد 1401-01-30 23:10
این سی سال است می گویند طرح وافتتاح قطار بروجرد هنوز هیچی قطاری افتتاح نشده فقط در حد وعده ونامه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا