یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان لرستان در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار در خصوص این جلسه چند ساعته گفت: جلسه ی امروز به ریاست معاون اجرایی رییس جمهور با حضور ۶ وزارتخانه ی نیرو، جهادکشاورزی، آموزش و پرورش، علوم، بهداشت و درمان، راه و شهرسازی و مدیران کل متناظر دستگاههای اجرایی استان برگزار شد .
 نماینده عالی دولت در استان لرستان اظهار داشت: بررسی مصوبات سفر آذرماه رییس‌جمهور محترم به لرستان مهمترین محور جلسه بود و گزارشات ارائه شده مورد بحث و تبادل نظر حاضرین قرار گرفت .
وی ادامه داد: ضرورت تلاش برای جذب حداکثری اعتبارات منظور شده در پروژه‌ها از اولویتهای استان برای حضور در این جلسه بود و انتظارات و خواسته‌هایی که مطرح گردید تاحد زیادی مورد موافقت وزارتخانه ها قرار گرفت .
استاندار لرستان با اشاره به اینکه باید از فرصت ها بیشترین بهره را برده و دیگر اجازه فرصت سوزی ندهیم، تصریح کرد: جلسه امروز خبرهای امیدوار کننده ای برای استان در پی داشت ودر روزهای آتی گزارش کاملی از ماحصل جلسه چند ساعته امروز و کیفیت اعتبارات تخصیص یافته به پروژه های استان، به هم استانی های محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 محمدرضا عباسی نیا 1401-01-29 10:58
ساختمان ابتدای پارک معلم خرم آباد که یک طبقه اش متعلق کتابخانه است وپانزده سال است فقط اسکلت است وآهن های آن زنگ زده اند ونمای پارک معلم را کامل کامل خراب کرده است وپارک رااز لحاظ نما تبدیل به یک ویرانه کرده است را زودتر تکمیل وافتتاح نمایید
نقل قول کردن
#2 جودکی 1401-01-30 08:10
جاب استاندار مدیران و مسئولان دولت قبل را که هنوز سر پستشان هستند را برکنار کن و مدیران جدید بگذارید و کمی فعالتر باشید
نقل قول کردن
#3 کارشناس 1401-01-30 22:50
به نقل از جودکی:
جاب استاندار مدیران و مسئولان دولت قبل را که هنوز سر پستشان هستند را برکنار کن و مدیران جدید بگذارید و کمی فعالتر باشید


چهار تا مدیر داره کار میکنه، همین ها رو هم عوض کنید تا خیال همه راحت بشه.
نقل قول کردن
#4 کارشناس 1401-01-31 21:51
برای یافته متاسفم اگر هرکسی بدون هیچ دلیل و مستندی از کم کاری مدیری، می گوید فلان مدیر را عوض کنید، یافته آن را منتشر می کند.

اما اگر یکی برخلاف آن بگوید منتشر نمی شود!!!!

شما هم در آن دنیا پاسخگو خواهید بود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا