یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل صدا و سیمای لرستان گفت: برنامه شب‎های بهاری از شبکه افلاک در طول این فصل با حضور شخصيت‌هاي جدید طنز لرستان پخش می‎شود.

به گزارش يافته‌ به نقل از ايكنا، فتاح کمری گفت: با توجه به اقبال وسیع مخاطبان از اجرای نمایش‎های طنز توسط بازیگران محلی در برنامه ویژه نوروز، دست‌اندرکاران برنامه‌هاي شبكه افلاك از جمله "شب سپيد" تصمیم گرفتند با دعوت از بازیگران طنز محلی از جمله اسفندیار ملایری، عزیزالله شکوهی، سامان اعتباری و سید نوری موسوی، شخصيت‌هاي جديدي ارائه نموده و رضایت مخاطبان را فراهم آورند.

وي اظهار داشت: این برنامه تلویزیونی هر شب به طور زنده از ساعت 21 و 15 دقیقه تا 22 و 15 دقیقه به تهیه‌کنندگی و كارگرداني فرزاد پیرداده پخش می‎شود.

كمري افزود: ویژه برنامه‎های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز لرستان روزانه بیش از 2500 پیام کوتاه، تلفن و رایانامه از مخاطبان خود دریافت کردند.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان تصريح كرد: در این ویژه برنامه‎ها سعی شد علاوه بر اطلاع‎رسانی مستند از ظرفیت‎های طبیعی و تاریخی لرستان با قسمت‎هایی مانند اجرای زنده موسیقی محلی، مسابقات طنز و سرگرمی، پیگیری مشکلات مسافران نورزی، سفرهای یک روزه گردشگری، مصاحبه با مسوولان مرتبط با سفرهای نوروزی استان و برنامه‌هاي متنوع ديگر، لحظات مفرح و درخور استفاده‎ای برای مخاطبان فراهم کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 آیدا 1392-02-05 13:43
برنامه خیلیییییییییییی یی عالیه به خصوص با حضور=تاته پنه واسی ودلی ومگ مگ لطفا وقت برنامه رو بیش تر کنید........... ............... .
نقل قول کردن
#2 مهدی رحیمی 1399-11-13 22:25
سلام من شبکه افلاک رو دوست دارم ولی ایراد های زیادی داره مثلا کیفیت دوربین طراحی صحنه و رسیدگی به صدا و کیفیت گریم بازیگران ودر اخر هم لوگو و بگراند های شبکه افلاک و از برنامه جدید شادمانه بیشتر پخش کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا