یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل بازرسی لرستان بر لزوم زیباسازی و ساماندهی ورودی شهر‌ها، نورپردازی و لکه‌گیری خیابان‌ها و رنگ‌آمیزی سرعت‌گیر‌ها برای پذیرایی از مسافران نوروزی تأکید کرد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در لرستان فراهم شود.
به گزارش روز پنجشنبه یافته،سعید رازانی، مدیرکل بازرسی لرستان، در جلسه‌ای که با محوریت بررسی مشکلات بام لرستان و ساماندهی ورودی‌ها و مبلمان شهرستان خرم‌آباد برای پذیرایی از میهمانان نوروزی برگزار شد، اظهار کرد: لرستان با داشتن جاذبه‌های متنوع تاریخی و طبیعی، ظرفیت‌های فراوانی برای پذیرش مسافران نوروزی دارد و بسیاری از مسافران از محور‌های مواصلاتی استان عبور می‌کنند.
وی با اشاره به ظرفیت گردشگری بام لرستان بر لزوم توجه به مشکلات این مکان گردشگری تأکید کرد و گفت: تأمین روشنایی و نورپردازی مسیر بام لرستان تا قبل از عید نوروز توسط شرکت توزیع نیروی برق لرستان انجام خواهد شد کما اینکه حفاظت و نگهداری آن بر عهده منابع طبیعی خواهد بود.
وی بر لزوم افزایش گشت‌های کلانتری در بام لرستان به‌ویژه در ایام نوروز تأکید کرد و گفت: شرکت آبفا لرستان آب شرب موردنیاز برای بام لرستان را به نحو مقتضی مانند استقرار تانکر‌های سیار تأمین کند از طرفی سطل‌های زباله نیز در مسیر‌های تجمع مسافران در بام لرستان قرار داده شود.
رازانی با تأکید بر لزوم جمع‌آوری نخاله‌های ورودی بام لرستان و انجام لکه‌گیری مسیر‌های منتهی به بام لرستان تأکید کرد و گفت: شهرداری خرم‌آباد موظف است که قسمت‌هایی از مسیر بام لرستان را که دچار ریزش شده است را تسطیح و محیط پیرامون ساختمان شورای اسلامی شهر خرم‌آباد را ساماندهی کند.
مدیرکل بازرسی لرستان با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در لرستان فراهم شود، بر لزوم ساماندهی ورودی مرکز استان در سه محور ورودی خوزستان، بروجرد و الشتر برای پذیرایی از میهمانان نوروزی تأکید کرد و گفت: ساماندهی ورودی شهر‌ها در محدوده شهری بر عهده شهرداری و خارج از حوزه استحفاظی شهری، بر عهده راهداری است.
وی با تأکید بر لزوم نورپردازی و تأمین روشنایی ورودی‌های مرکز استان تأکید کرد و با اشاره به اینکه در ورودی‌های سمت خوزستان، بروجرد و الشتر، خاموشی وجود دارد، اضافه کرد: شهرداری خرم‌آباد با همکاری راهداری علاوه بر لکه‌گیری مسیر‌های اصلی نسبت به رنگ‌آمیزی سرعت‌گیر‌ها اقدام و راهداری نیز تابلو‌های هشدار وجود سرعت‌گیر را نصب کند.

دیدگاه‌ها  

#1 شهر یار 1400-12-12 22:23
درود به آقای حمید رازانی بچه اصیل شهر خرم آباد گر چه کارش در حوزه قضائی است ولی پتانسیل لازم را برای شهر دار شدن و سامان دهی و زیباسازی و پیشرفت این شهر را دارد
نقل قول کردن
#2 جاف 1400-12-13 02:06
جناب اقای سعید رازانی مردی به معنی واقعی کلمه خستگی ناپذیروسخت کوش
نقل قول کردن
#3 فرزاد 1400-12-13 09:25
واقعا ورودی های شهر به ویژه از سمت تهران خیلی چهره ی زشتی داره ، گر چه که خیلی به راحتی میشه تمام اون تپه هر رو به فضای سبز تبدیل کرد و چهره رو زیبا کرد، دوتا نورافکن درست وحسابی بذارن و روشنائی های بام شهر رو تکمیل کنن ، دوتا تابلوی خوش آمد گوئی بزنن...
نقل قول کردن
#4 شهروند 1400-12-13 10:18
آقای رازانی ما انتظار بیشتری از جنابعالی داریم
ورودی شهر و در کل تمام شهر نیاز به بازسازی داره آسفالت افتضاح خیابان‌ها و کوچه های شهر
سرعت گیرهای بدون رنگ آمیزی که خیلی خطرناک هستن
وضعیت بهداشتی افتضاح نانوایی ها
نبود سرویس بهداشتی کافی در ورودی شهر و پارک ها
حضور مکانیک ها و بنگاه‌ها در خیابان شریعتی ، خیابانی که معرف شهر به مسافران نوروزی هست
پل صدا دار حاجی و وضعیت اسفبار آشغال زیر پل که هر توریستی رو فراری میده
نقل قول کردن
#5 شهروند 1400-12-13 10:20
آقای قاسمی ما بیشتر از همه از شما گلایه داریم
ناسلامتی بچه خرم آباد هستی
خودت و همکارای محترمت دوربین به دست بگیرید و نقایص رو علنی کنید
یا فراخوان بدید که ما از نقایص فیلم بگیریم و براتون بفرستیم و شما عمومی کنید
به خدا اگه بچه های رسانه تلاش بیشتر داشته باشن تمام مشکلات شهر حل خواهند شد
نقل قول کردن
#6 جایدری 1400-12-13 15:40
پذیرایی در وضعیت کرونا ؟؟؟
نقل قول کردن
#7 فرزاد 1400-12-13 21:56
با تشکر از آقای رازانی و پیگیری های ایشون....متاسفا نه اغلب معابر و میادین خرم آباد مشکل روشنایی دارند....خواهشا از مسئولین ذی صلاح تقاضا داریم پیگیر باشند
نقل قول کردن
#8 فرزاد 1400-12-13 21:57
به نقل از شهروند:
آقای قاسمی ما بیشتر از همه از شما گلایه داریم
ناسلامتی بچه خرم آباد هستی
خودت و همکارای محترمت دوربین به دست بگیرید و نقایص رو علنی کنید
یا فراخوان بدید که ما از نقایص فیلم بگیریم و براتون بفرستیم و شما عمومی کنید
به خدا اگه بچه های رسانه تلاش بیشتر داشته باشن تمام مشکلات شهر حل خواهند شد

آفرین به این پیشنهاد عالی شما....سپاسگزار همچین شهروندان اصیل هستم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا