یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل صدا وسیمای لرستان گفت: شبکه لرستان برای گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است.
به گزارش روز یکشنبه یافته، علیرضا شیروی به تشریح ویژه برنامه‌های صداو سیما در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و  گفت: رادیو لرستان در ایام دهه مبارک فجر، برنامه صبحگاهی خود ر ا با عنوان «سلام لرسو» به صورت ویژه از ساعت ۷ صبح به مدت ۱ ساعت، به صورت زنده تهیه و پخش می‌کند.
وی افزود: ویژه برنامه «صدای انقلاب» نیز ساعت ۹ صبح، به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو لرستان پخش می‌شود. این برنامه با آیتم‌هایی مانند: روز شمار انقلاب، مهمان و کارشناس، گزارش مردمی، سرود‌ها و موسیقی‌های انقلابی، گزارش ویژه از پیشرفت‌ها و توسعه استان، مسابقه پیامکی و... در خدمت مخاطبان خواهد بود.
شیروی بیان داشت: برنامه ۴۵ دقیقه‌ای"چشم انداز " نیز به صورت ویژه پخش می‌شود؛ در این برنامه هر روز ساعت ۱۰ صبح با دعوت از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان به بررسی دستاورد‌های انقلاب اسلامی پرداخته می‌شود.
مدیر کل صدا وسیمای لرستان  ادامه داد: برنامه شاد عصرگاهی رادیو لرستان به نام «ایوارتو وخیر» از ساعت ۱۶: ۲۰ به مدت ۷۵ دقیقه با قسمت‌هایی مثل: نمایش طنز، سرود‌های انقلابی و... می‌همان خانه‌های هم استانی‌های عزیز است. رادیو لرستان با تولید و پخش ۱۰برنامه «دستاورد انقلاب» در ساعت ۱۸: ۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه با حضور کارشناسان و مدیران استان، دستاورد‌های انقلاب اسلامی را واکاوی می‌کند دیگر برنامه هااز جمله«کافه جوانی»، «باغ خاطرها»، «نیلوفرانه»، «هم ولاتی » و«خاکریز»در این ایام، حال وهوای انقلابی به خود می‌گیرد.
 
برنامه های سیما:
مدیر کل صدا وسیمای لرستان در خصوص ویژه برنامه‌های هم افزود: در برنامه زنده شبانه سیمای شبکه لرستان با عنوان« وایک» که هر شب ساعت ۲۱ به مدت یک ساعت تولید و پخش می‌شود، فرمانداران و چهره‌های موفق و شاخص شهرستان‌های استان حضور پیدا می‌کنند و علاوه بر تبیین دستاورد‌ها و اقدامات نظام در آن نقاط، توانمندی-‌های هر شهرستان به تصویر کشیده می‌شود.
وی ادامه داد: برنامه‌های «حونه‌امید»، « سرمشق»، «روستا» (بیان خدمات و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در روستا‌ها)، «پژواک»، «سفر به شهرستان‌ها» و «افق روشن » نیز دراین ایام به صورت ویژه به این مناسبت می‌پردازند. مستند «خاطرات انقلاب »، که بیانگر تاریخ شفاهی انقلاب در شهرستان‌های استان لرستان است و مستند‌های «حلقه وصل»، «آیت الله قاضی»و «شهید رحیمی» که تولید شبکه لرستان هستند و مستند‌های تأمینی «دربرابر طوفان» و «عصر خمینی» نیز در این ایام در کنداکتور پخش قرار می‌گیرند.
شیروی افرود: مجموعه تلویزیونی « گذر از رنج‌ها» هر شب ساعت ۳۰: ۲۳ پخش می‌شود و پخش ۱۲ فیلم سینمایی جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه لرستان درساعت ۱ بامداد(بازپخش ۸: ۳۰ صبح) و پخش انیمیشن خاندان پهلوی از دیگر برنامه‌های تأمینی شبکه لرستان در دهه فجر هستند.
 
خبر
شیروی در بخش دیگری از سخنان خود ربه حوزه خبر اشاره کرد و گفت: در معاونت خبر مرکز لرستان، مراسم و افتتاح طرح‌های عمرانی، بهداشتی و زیر ساختی استان پوشش داده می‌شود؛ همچنین ۳۰ مورد گزارش تولیدی از انقلاب در شهرستان‌ها و معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ۱۰ مورد گزارش گفتگومحور از فعالین انقلابی استان و ۵ مورد گفتگوی ویژه‌ی خبری با حضور مدیران ارشد استان پیرامون دستاورد‌های انقلاب از دیگر برنامه‌های این معاونت در ایام دهه فجر خواهد بود.
 
فضای مجازی:
مدیر کل صدا وسیمای لرستان در پایان با تأکید بر اهمیت فضای مجازی افزود: مجموعه تولیدات فضای مجازی مرکزلرستان در بخش مکملی شامل تقطیع وتوزیع برنامه‌های تولیدی سیما، صدا وگزارش‌های خبری در بستر فضای مجازی و وب‌سایت مرکز، تولید عکس نوشته، پادکست و بازتولید برنامه‌های آرشیوی و نماهنگ‌ها، ارسال محتوایی پویش‌های مردمی و تولید ویدئوکلیپ با موضوع دهه فجر از تولیدات این معاونت است؛ همچنین اولین رویداد محله محور استان لرستان با عنوان پویش « هُمسا » با موضوع ارسال مسائل و پیشنهادات محله‌های) نقاط مختلف( استان در قالب عکس، پوستر، فیلم کوتاه، شعر، دست نوشته و... که با همکاری قرارگاه فرهنگی اجتماعی صاحب الامر (عج) استان برگزار می‌شود و پویش شعر خوانی ۲۲ بهمن ویژه دانش‌آموزان کلاس اول دبستان‌های استان که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود از دیگر اقدامات معاونت فضای مجازی مرکزدر ایام الله دهه فجر است.

دیدگاه‌ها  

#1 افلاک 1400-11-11 06:07
صداو سیما لرستان نیاز به بروز رسانی داره کیفیت فنب و تصویری نداره واقعا ضعیف هست نمونه اش بازی های فوتبال که نشان میده خیلی کیفیت پایین داره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا