یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان گفت: با توجه به وضعیت شکننده کرونایی در لرستان بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، فعالیت آموزشی مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی در شهرستان خرم‌آباد تا پایان هفته جاری مجازی است.
به گزارش روز شنبه یافته، سید عیسی سهرابی در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در مدارس افزود: فعالیت آموزشی مدارس دوره متوسطه اول و دوم با رعایت فاصله اجتماعی مناسب، الزام دانش آموزان و معلمان به استفاده از ماسک و گندزدایی متوالی محل‌های پرتردد به‌صورت حضوری و یا ترکیبی به فعالیت ادامه خواهند داد.
وی در پایان به آمار واکسیناسیون دانش آموزان و فرهنگیان استان اشاره کرد و گفت: تا صبح امروز ۹۹ درصد جامعه هدف دانش‌آموزی استان دز اول و همچنین بیش از ۸۲ درصد آنان دز دوم را دریافت کرده‌اند و در رابطه با آمار واکسیناسیون فرهنگیان نیز تاکنون بیش از ۹۸ درصد فرهنگیان دز اول و ۹۴ درصد دز دوم را دریافت نموده‌اند.
گفتنی است در رنگ‌بندی شهرستان‌ها، هم‌اکنون خرم‌آباد در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های الیگودرز، بروجرد و دلفان در وضعیت شکننده زرد قرار دارند.

دیدگاه‌ها  

#1 مسعود 1400-11-10 12:40
مدارس غیر انتفاعی رعایت نمیکنند لطفا پیگیری کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا