یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی گفت: آنچه در وزارت نیرو در سالیان گذشته جریان داشته، بیشتر شبیه مافیای آب است که باعث ایجاد مشکل در حیطه آب و برق کشور شده است. متأسفانه هنوز هم همان مدیریت بیمار که از معاونت‌ها آغاز می‌شود و تا مدیرکل‌ها ادامه دارد در وزارت نیرو حضور دارند.
به گزارش یافته، مهرداد ویس کرمی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 11 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی خود با استناد به اصل سوم، گفت: مدیریت منابع آب، توزیع عادلانه آب و تولید و توزیع برق ازجمله وظایف وزارت نیرو است.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه وزارت نیرو در سالیان گذشته در دست جریان خاصی قرار داشته که بدون توجه به مسائل علمی و کارشناسی و بر اساس دیکتاتوری و سلیقه‌ای کشور را به سمت تنش آبی و اجتماعی برده است.
وی ادامه داد: آنچه در خوزستان، لرستان، اصفهان، کرمان و دیگر مناطق کشور مشاهده می‌شود، نتیجه سیاست‌های اشتباه گذشته وزارت نیرو است. متأسفانه هر فردی که با آن‌ها در استان‌ها مخالف بوده با بی‌احترامی برکنار شده است زیرا دنبال افراد حلقه‌به‌گوش بوده‌اند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: آنچه در وزارت نیرو در سالیان گذشته جریان داشته، بیشتر شبیه مافیای آب است که باعث ایجاد مشکل در حیطه آب و برق کشور شده است. متأسفانه هنوز هم همان مدیریت بیمار که از معاونت‌ها آغاز می‌شود و تا مدیرکل‌ها ادامه دارد در وزارت نیرو حضور دارند.
ویس کرمی گفت: لازم است وزیر نیرو نسبت به تغییر افراد مذکور اقدام کند و نسبت به جبران ظلم‌های گذشته برای استان‌هایی مانند لرستان اقدام عاجل انجام دهد.
وی افزود: متأسفانه توزیع خاموشی‌ها نیز با عدالت انجام‌نشده و ظلم علی السویه نیز درجه‌ای از عدالت است اما متأسفانه همین ظلم نیز عادلانه توزیع نشده و خاموشی‌ها در برخی جاها بیشتر بوده است.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار کرد: به‌زودی تحقیق و تفحص از وزارت نیرو در حیطه مدیریت منابع آب از دولت پنجم تا دوازدهم به مجلس ارائه می‌شود که امیدواریم نمایندگان کمک کنند عوامل این ظلم تاریخی مجازات شوند.

دیدگاه‌ها  

#1 عباس 1400-08-11 13:35
آقای ویسکرمی نماینده خرم آباد هتل صخره ای خرم آباد را زودتر تکمیل وافتتاح نمایید
نقل قول کردن
#2 رحمان 1400-08-11 17:39
آقای دکتر ویسکرمی گرامی متاسفانه مافیابازی تنها به اینمورد که شما فرمودید نمی شود چوب رابطه بازیها در انتصابات در لرستان را هم پیگیری وبررسی فرمایید افرادیکه آلان بعنوان رییس هستند وقبلا در حد یک کارشناس بقول خودمان کارشناس هم نیستند را پیگیری نمایید زیرا دود بی تجربگی وعدم توان وتخصص اینگونه سفارش بازی ها به چشم مردم لرستان می سرسه بعنوان نمونه سازمان مدیریت
نقل قول کردن
#3 شیخ حسن 1400-08-11 22:06
چرا شما به وزیر پیشنهادی رای دادید آلان چرا استیضاح نمی کنید ؟ برای اصفهان و خوزستان که بد نشده و این دو استان بیشتر از 60 درصد آب کشور را مصرف می کنند و هر روز هم تقاضای اب بیشتر می کنند فقط لرستان آسیب دیده است
نقل قول کردن
#4 تکریم 1400-08-12 03:18
با حداقل امکانات می توان حداکثر کارایی را داشت درواقع سو مدیریت .عدم تخصص.عدم تجربه عمده عوامل توسعه نیافتگی لرستان می باشد امید است نمایندگان گرامی استاندار و شخص آقای استاندار در انتصابات آتی مدیران اینگونه موارد را ملاک انتصابات روسا ومدیران استانی قرار بدهند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا