یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شرکت مخابرات منطقه لرستان در خصوص توسعه سرویس vdsl در سطح کلیه مراکز تلفن ثابت استان اقدام نموده است.
"نبی اله شمسی فر" مدیر مخابرات منطقه لرستان در گفتگو با یافته در این خصوص گفت: هر تکنولوژی اقتضا و استانداردهای فنی خاص خود را دارد و خارج از آن استاندارد قطعاً ویژگی‌ها و کیفیت لازم را نخواهد داشت ما هم برای توسعه سرویس vdsl در سطح کلیه مراکز تلفن ثابت استان اقدام نمودیم و به لطف خدا در جهت استقبال مردم هم عملکرد خوبی داشتیم.
وی افزود: البته تمام واگذاری‌ها تأکید شده با انجام تست در محل و کنترل کیفیت خط متقاضی می‌بایست انجام گردد و در صورت تائید فنی سرویس به متقاضی واگذار می‌شود، روال تاکنون بر این اساس بوده است.
شمسی فر ادامه داد: در خصوص مناطق با فاصله زیاد از مرکز تلفن راه‌حل استفاده از کافوهای نوری و کم کردن فاصله مشترک تا مرکز یا کافو است لذا با توجه به محدودیت‌های موجود در تأمین کافو و نیاز به صرف هزینه‌های هنگفت عملاً به صورت گسترده این امکان میسر نبوده مگر در موارد خاص که به صورت موردی این کار انجام شده است.
وی در پایان تاکید کرد: اگر مردم عزیز و مشترکین گرامی از کیفیت سرویس اینترنت خود گله‌مند هستند با مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰ تماس حاصل فرمایند و درخواست اعزام کارشناس را ثبت نمایند که در صورت نیاز خط فیزیکی آن‌ها هم تست شبکه می‌شود و مشکل برطرف خواهد شد.
شایان ذکر است این گفتگو در پاسخ به ابهامات یکی از مخاطبان یافته در خصوص "چگونگی ارتقا و استفاده از کیفیت بهتر مشترکینی که از مرکز یا کافو ارائه خدمات فاصله دارند"؛ صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1400-07-20 08:12
سرعت اینترنت خوب نیست .من دو تا خط adsl شاتل و شرکت مخابرات را دارم هر دو محدوذیت سرعت دارند به گواه کارشناسان سیم کشی ها و خطوط مخابراتی هیچکونه مشکلی ندارند بلکه کند شدن سرعت اینترنت از شرکتهای سرویس دهنده است مثلا شما سرویس 8 مگابایت بر ثانیه خریداری می کنید اما در عمل سرعت 2 مگ را به شما ارائه می کنند .
نقل قول کردن
#2 حمید 1400-07-20 10:03
باور کنید اصلا چنین کارشناسی وجود خارجی ندارد چون بنده با سه خط تلفن و اشتراک مخابرات با نویز بالا بارها با 2020 حتی شکایت در سیستم تلفنی 195 مخابرات یک بار هم کارشناسی برای تست خط نیامد و مشکل را در فرسودگی کابل های زمینی کل شهر میدانند ... ای کاش می‌پرسیدید ایشون که می‌فرماییند هزینه بالای کافو پس این مبالغ فراوان از دریافت خدمات اینترنت که مخابرات از ما مشترکین می‌گیرد حتی سالی یک کافو هم نمی‌شود نصب کنن؟!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا