یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با بیان اینکه مردم در مدیریت کرونا بی‌پناه هستند، گفت: فوت روزانه صد نفر نشانه بی‌تدبیری در سیاست‌گذاری‌ها است.
به گزارش یافته، مرتضی محمودوند در نشست علنی امروز (یکشنبه، 6 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود از بی‌توجهی نسبت به مشکلات درمانی و معیشتی مردم انتقاد کرد و گفت: روزانه شاهد فوت بیش از صد نفر از هم‌وطنان در اثر کرونا هستیم و این نشانه بی‌تدبیری در سیاست‌گذاری‌ها و عدم مدیریت است که باید به آن‌ها رسیدگی شود.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم در مدیریت کرونا بی‌پناه هستند و زمانی که در برابر شایعاتی مانند قیمت واکسن که بی‌شک کار اجانب است، قرار می‌گیرند از مسئولان سوال می‌کنند اما مسئول مربوطه با لفظ بی‌ادبانه‌ای پفیوز در پاسخ به خبرنگاران استفاده می‌کند.
وی افزود: مسئولان باید بدانند تا زمانی که مسئولیتی را بر عهده دارند حق ندارند به مردم جواب بی‌ادبی و سربالا بدهند؛ این نوع بی‌ادبی‌ها که در توئیت سخنگوی یک مجموعه تخصصی مطرح می‌شود نباید از سوی مراجع نظارتی بی‌جواب بماند.
این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: مردم حق دارند در جریان مسائل قرار بگیرند و خبرنگاران فداکار، نمایندگان افکار عمومی هستند و باید جوابگوی آن‌ها بود.


دیدگاه‌ها  

#1 احسان 1400-04-06 17:16
خب یافته جان همه نمایندگان صحبت می کنن تازه خیلی هم بهتر وشیواتر
کاملا واضحه کسیکه خبرهای ایشون رو بارگذاری می کنه یا غز طایفه شون هست یا به قول خودشون از دارو دستشونه اینقدر به شعور مردم توهین نکنید
نقل قول کردن
#2 محمد زارعی 1400-04-06 19:30
آقای محمودوند دستور دهید حداقل در هتل صخره ای خرم اباد کار کنند
نقل قول کردن
#3 مهدی 1400-04-06 23:55
آقای محمودوند تو وعده‌های انتخاباتی میگفتید میخوایید ماشینهای شوتی رو ساماندهی کنید چی شد وعدهای انتخاباتی کجا رفتن
نقل قول کردن
#4 رضا-س 1400-04-07 13:57
آقای محمودوند اگر فرصت کردید در مورد پروژه های عمرانی و اشتغالزایی و مشکلات بیکاری جوانان خرم آباد هم صحبت کنید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا