یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس هئیت نظارت بر انتخابات شورا‌ها گفت: تجمیع آرا الکترونیکی و دستی، مقداری زمان بر شده و همین موضوع باعث شده تا اعلام نتایج نیز دیرتر از بقیه شهر‌ها اعلام شود.
سید حمیدرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به تشریح آخرین وضعیت نتایج انتخابات شورا‌های اسلامی سراسر کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه انتخابات شورا‌ها در برخی از کلانشهر‌ها به صورت الکترونیکی برگزار شده بود؛ لذا مشکلاتی در این زمینه بوجود آمده است.
نماینده مردم پلدختر در مجلس افزود: انتخابات شورا‌ها در برخی از شهر‌ها نظیر اهواز و تبریز به صورت الکترونیکی برگزار شد، اما بخش دیگری از آن نیز به صورت دستی انجام شده است؛ لذا تجمیع آرا الکترونیکی و دستی مقداری زمان بر شده و همین موضوع باعث شده تا اعلام نتایج نیز دیرتر از بقیه شهر‌ها اعلام شود.
وی بیان کرد: به محض اینکه نتایج انتخابات شهر‌هایی که تاکنون اعلام نشده اند، از طریق فرمانداری‌ها اعلام شوند اگر کاندیدایی اعتراض داشته باشد، ۲ روز مهلت ثبت اعتراض دارد تا مستندات خود را به هئیت نظارت ارائه و شکایت کند.
این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: هئیت نظارت نیز ۱۵ فرصت دارد تا به شکایات کاندیدا‌ها رسیدگی و اعلام نظر کند.

دیدگاه‌ها  

#1 حبیب 1400-04-03 01:16
این آقا باید پاسخگو رد صلاحیت‌های خارج از چارچوب قانونش باشه فردا میاد میگه از جاهایی فشار آوردن اگه هم درست بگه باید جسارت داشته باشه بخاطر بی قانونی مثل میرسلیم استعفا میداد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا