یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در جلسه هیات مدیره گفت: علیرغم اقدامات مفیدی که در یک سال و نیم گذشته صورت گرفته، مدعی وجود شرایط مطلوب و ایده‌آل در کانون نیستیم و لازمه‌ی رسیدن به آن، تلاش بیشتر است.
به گزارش روابط عمومی کانون، حجت والیزاده در این جلسه که ظهر سه‌شنبه یکم تیرماه برگزار گردید با تبریک حضور مردم در انتخابات و انتخاب آیت‌الله رییسی به عنوان رییس‌جمهور منتخب اظهار داشت: همواره اعلام کرده‌ایم که کارشناسان کانون به عنوان بازوی توانمند اجرایی در خدمت دولت هستند و آمادگی هر نوع تعامل و همکاری وجود دارد.
 وی افزود: خوشبختانه در میان اعضای جدید راه‌یافته به شورای اسلامی شهر خرم‌آباد دکتر مجید دریکوند که از کارشناسان و اعضای کانون می‌باشد هم حضور دارد که به ایشان و جامعه‌ی کارشناسی تبریک می‌گوییم.
 والیزاده با اشاره به اقدامات مفید صورت گرفته در کانون افزود: اقدامات مفیدی در کانون صورت گرفته که بدون وفاق، همدلی و همراهی اعضای هیات مدیره امکان‌پذیر نبوده و البته هنوز با شرایط مطلوب و ایده‌آل فاصله داریم.
 رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان تصریح کرد: از ابتدای روی کار آمدن هیات مدیره جدید اصلاح ساختار اداری و تشکیلاتی کانون در دستور کار قرار گرفته که خوشبختانه بخش به بخش در حال انجام است و یک نمونه از آن، شناسایی اموال کانون و برچسب‌گذاری آن‌ها برای نگهداری و حفاظت‌ هر چه بهترشان است که برای اولین بار این کار صورت می‌گیرد.
 حجت والیزاده بیان داشت: اصلاح و بروزرسانی سامانه ارجاع کارشناسی به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌ها از جمله اصلی‌ترین دغدغه‌های ماست و تلاش می‌کنیم در این خصوص به جایی برسیم که کم‌ترین اشکال و نارضایتی در این مورد وجود نداشته باشد.
 وی افزود: آماده‌سازی کتاب جدید اسامی و مشخصات کارشناسان کانون از دیگر کارهایی است که در حال انجام است و باعث گردید متوجه شویم بسیاری از اطلاعات مربوطه صحیح نمی‌باشد و در همین خصوص پرسنل کانون در یک کار جمعی مشغول ویرایش این اطلاعات هستند تا مانند گذشته ایرادات و اشکالات به آینده منتقل نشود.

دیدگاه‌ها  

#1 #حسین 1400-04-02 22:27
از کارشناسانی استفاده کنید علم وسواد آنها به روز باشد نه فقط افراد چابلوس وبی سواد.همین کارشناسان شما مغازه ای دست ما بودوحدود شصت سال مستاجر بودیم حق کسب پیشه ما را بیست ودو میلیون ارزیابی کردند.بعدا کارشناس سه نفره وپنج نفره هم بعضی افراد حتی زحمت بازدید به خود ندادندویک ونیم میلیون پول مفت گرفتندوبعد پنج میلیون اضافه کردند وبا این کار در آمد خانه ما را قطع کردند وصاحب مغازه قیمت ملک ملیارد ها تومان گذشته آیا این انصاف است که در آمد ما قطع وبیکاری به بیکاران اضافه شود باید به کارشناسان شما جایزه بدهند.جمع کنید بساط کارشناسان از خدا بی خبر ونان بر که فقط هوای پول دار ها رادارند وضد قشر ضعیف جامعه هستند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا